کد خبر: ۱۳۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 16 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: برگزاری جلسات انتخاباتی تحت عناوین مختلف همواره یکی از مباحث و چالش‌های مطرح در رسانه ها به عنوان نوعی فعالیت انتخاباتی پیش از موعد قانونی تبلیغات  بوده است.

همواره چندین ماه مانده به انتخابات، تبلیغات زود هنگام نامزدهای احتمالی نمایندگی مجلس را مشاهده می نمائیم. در این مدت عده ای مخالف این رویه هستند و عده ای هم به آن دامن می زنند با این وجود اخبار و فعالیت های نامزدهای انتخابات در شبکه های اطلاع رسانی به صورت گسترده منتشر می گردد.

در ادامه اشاره ای به مطرح ترین کاندیداهای مطرح در حوزه های انتخاباتی شهرستان صومعه سرا خواهیم داشت و در قسمت های بعدی که در روز های آتی منتشر خواهد شد دیگر حوزه ها را مورد بررسی قرار می دهیم:


IMAGE634491801694800528


سید کاظم دلخوش اباتری:نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ صومعه‌سرا در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.وی بعدتر در دورهٔ هشتم نیز عضو این مجلس بود.

دلخوش از تکنوکراتهای اقتصادی ایران محسوب شده و در دوران نمایندگی عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان و نائب رئیس کمسیون اقتصاد نیز بوده است. دلخوش از حامیان جدی محمود احمدی نژاد بوده است.

وی در سال ۱۳۹۰ کانیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود اما حایز اکثریت آرا نشد و با اختلاف از راه یافتن به مجلس نهم باز ماند، اما وی از بدنه مجلس جدا نشد و با حکم علی لاریجانی عضو هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین در مجلس شد، وی همچنین با حکم وزیر اقتصاد معاون نظارتی بیمه مرکزی کل کشور شد.

دلخوش در سال ۱۳۹۲ کاندید ریاست دیوان محاسبات کشور شد و همزمان به عنوان گزینه اصلی تصدی ریاست بیمه مرکزی کل کشور نیز مطرح شد.


 photo_2015-11-16_12-01-29


سعید رحمت زاده پشتیری:متولد شهر صومعه سرا و دانش آموخته مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دانشجوی دکترای حقوق که سابقه تدریس در دانشگاههای مختلف تهران ، سردبیری نشریه دانشجویی زیتون ، مدیریت دفتر هنر و ادبیات دانشگاه هنر ، کارمند نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها ، عضو شورای مشورت حقوقی وزارت رفاه ، مسوولیت در دستگاههای نظارتی تهران و کشور به عنوان جوان ترین کاندیدای نمایندگی مجلس دهم از شهرستان صومعه سرا مطرح می باشد که توانسته در چندماه اخیر با حضور فعال در محافل عمومی و بویژه روستاهای اطراف جایگاه ویژه ای در میان مردم بخصوص جوانان صومعه سرایی کسب نماید. جوان بودن ، تحصیلات عالی و متناسب با وظیفه مجلس شورای اسلامی ، انتساب خانوادگی به دو منطقه سرنوشت ساز در انتخابات صومعه سرا یعنی تولمات و گوراب زرمیخ ، تعامل مثبت و منطقی با همه طیف ها ، سابقه آموزشی و مدیریتی در تهران و از همه مهمتر ، رفتار صمیمی و مودبانه با مردم ، مهمترین عوامل استقبال مردم و عناصر سیاسی شهرستان صومعه سرا از حضور آقای سعید رحمت زاده پشتیری در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی بشمار می آید.


r3392-271x300


قاسم رمضانپور نرگسی:نماینده اصلاح طلبان دورهای چهارم و پنجم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی که در دوره ششم بیشترین کرسی مجلس را اصلاح طلبان تصاحب نمودند و بواسطه بعضی از اختلافات و حضور دلخوش از آرای او کاسته شد و نتیجه را به محمدتقی رنجبر رقیب کهنه کار خود واگذار نمود.

از دوره هفتم هیچ گاه تائید صلاحیت نشد، اخیراً پس از سخنرانی و فعالیت برای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات دولت تدبیر و امید و گرفتن دوسمت در معاونت علمی پژوهشی و نماینده معاون رئیس جمهور در امور صنایع امید او برای تائید صلاحیت در این دوره زیاد شده و با توجه به اینکه تیم انتخاباتی او در طی این چند سال عدم حضورش حفظ شده است و معمولاً آخر هفته ها در منطقه حضور و جلسات فراوان دارد و در حال رایزنی می باشد و در صورت تائید صلاحیت وی ضمن اینکه مشارکت در شهرستان زیاد خواهد شد، امکان پیروزی او بسیار زیاد نیز می باشد.

فاقد عکس

شجاع اسرارپوش؛ قاضی اهل روستای پشت  گوراب زرمیخ که در دور پیش و با نخستین حضور خود در صحنه انتخاباتی با توجه به اینکه شناخته شده نبود توانست آرای مطلوبی را بدست آورد و رقیبان را به وحشت اندازد. او پس از شکست در انتخابات ضمن رعایت اخلاق سیاسی به ترمیم و دلداری رقیبان خود پرداخت و با حضور در برنامه های تلویزیونی به عنوان مشاور حقوقی، جلسات و مراسمات همچنان برای دوره بعدی حضور خود را تثبیت نمود و حتی در انتخابات شوراها توانست کرسی خوبی را برای طرفداران خود بگیرد و موقعیت خود را تثبیت کند.

گفته می شود اسرار پوش در این دوره برخلاف دوره قبل یاران سیاسی خوبی برای خود در تولمات و مرکزی جذب نموده و سخت در تلاش و امیدوار تا کرسی نمایندگی صومعه سرا را به خود اختصاص دهد.


گیلنا/


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
ممنون از اطلاع رسانیتون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار