به میزبانی روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد انجام شد؛
چهارمین دوره شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت در منطقه چهار، به میزبانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 15 November 2015
در این جلسه رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت گفت: روابط عمومی باید به عنوان اتاق فکر و مغز متفکر سازمان، مسیر درست را در راستای رسیدن به اهداف متعالی سازمان ترسیم کند.
سید مجتبی موسوی شاد اظهارداشت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می کند، وجود یک واحد روابط عمومی منسجم و قدرتمند است که می تواند هر سازمان و موسسه ای را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.
وی با بیان اینکه نخستین دوره آزمایشی این شورا در سال گذشته برگزار شد تصریح کرد: این شورا در دومین سال، فعالیت خود را شروع کرده است و فرد منتخب به مدت دو سال فعالیت خواهد داشت.
موسوی شاد بیان داشت: امیدواریم برگزاری این جلسات باعث هم افزایی و همگرایی روابط عمومی ها منطقه چهار شود تا مدیران روابط عمومی ها بتوانند از دانش و تجربیات یکدیگر در جهت رسیدن به اهداف محوله گام بردارند.
رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت تاکید کرد: این اقدام باعث ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در صنعت نفت خواهد شد و مدیران روابط عمومی ها می توانند در جهت پیشبرد اهداف از این پتانسیل استفاده کنند.
وی ادامه داد: این شورا به پنج منطقه کشور تقسیم شده است و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته در جلسات این شورا، مدیران روابط ها بتوانند از تجربیات یکدیگر بهرمند شوند.
گفتنی است: در این جلسه مدیران صنعت نفت و گاز در منطقه چهار به بیان نظرات خود در حوزه روابط عمومی و کارکرد روابط عمومی ها در اهداف سازمان پرداختند و در پایان قائمی طلب رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی به عنوان دبیر جدید این جلسه در منطقه چهار انتخاب شد.

برگزاری انتخابات روابط عمومی‌های صنعت نفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار