کد خبر: ۱۲۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 15 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

در جریان رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر استان گیلان ، تیم هیات رودبار برابر هیات فومن به برتری رسید .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر شنبه برگزار شد ، تیم فوتسال هیات فوتبال رودبار موفق شد با نتیجه سه دو بر دو برابر تیم فوتسال هیات فومن به برتری دست یابد .

روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

در جریان این مسابقه که از هفته ششم رقابت های فوتسال لیگ برتر گیلان برگزار شد ، دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم فوتسال هیات رودبار بهتر از موقعیت ها استفاده کرد و در نهایت به برتری رسید .

همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها ، تیم فوتسال چای رفاه آستانه اشرفیه با نتیجه سه بر دو کیامیدان لاهیجان را شکست داد و تیم فوتسال قوی سپید بندرانزلی با نتیجه پنج بر سه هیات فوتبال لنگرود را مغلوب کرد .

در دیگر دیدار باید تیم های فوتسال هیات لوشان و هیات بندرانزلی رو در روی هم قرار می گرفتند که به دلیل حاضر نشدن هیات بندرانزلی ، نتیجه این بازی سه بر صفر به سود تیم فوتسال هیات لوشان اعلام شد .

در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتسال هیات لوشان با کسب 15 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد ، تیم هیات رودبار با کسب 13 امتیاز دوم است و تیم فوتسال قوی سپید بندرانزلی با کسب 11 امتیاز در مکان سوم قرار دارد .

در رقابت های فوتسال لیگ برتر قهرمانی باشگاه های استان گیلان ، 10 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار