کد خبر: ۱۲۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 14 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

فرمانده انتظامی گیلان گفت: موضوع انتخابات و نوروز پیش‌رو از جمله برنامه‌هایی است که در نیمه دوم سال برای آنها در مجموعه فرماندهی انتظامی گیلان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های گیلان با تسلیت به مناسبت ماه صفر و اسارت اهل بیت (ع) و با اشاره به تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در گیلان، اظهار کرد: در مدت کمتر از 10 روز شاهد تشییع چند شهید مدافع حرم که برای حفاظت از ارزش‌های دینی و مکتب اهل بیت در سوریه در دفاع از حضرت زینب (س) به شهادت رسیدند، بودیم.

وی با بیان اینکه اینکه نیروی انتظامی گیلان از بهترین مدیران ناجا هستند، تصریح کرد: در این مدت کوتاه حضورم در گیلان شاهد ولایت‌مداری و پایبندی به ارزش‌های دینی و سطح علمی و توانمندی مجموعه فرماندهی استان هستم و اگر ناجا بخواهد می‌تواند از حضور آنها برای فرماندهی اداره استان‌ها استفاده کند.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: برابر فرمایش‌های فرماندهی کل قوا در سالی که به نام سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده مجموعه فرماندهی گیلان در تلاش برای ایجاد امنیت پایدار در استان است.

میرحیدری به موضوع برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: موضوع انتخابات و برنامه‌های نوروز پیش‌رو از جمله برنامه‌هایی است که در نیمه دوم سال برای آنها در مجموعه فرماندهی انتظامی گیلان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: با تعامل دیگر دستگاه‌های امنیتی و خدماتی برای اجرای فرامین فرماندهی ناجا و فرمانده کل قوا می‌کوشیم.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه سالانه شاهد حضور حدود 30 میلیون نفر گردشگر در استان هستیم، خاطرنشان کرد: به لحاظ تجهیزات و منابع انسانی با کمبودهایی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه کاستی‌های مذکور به لحاظ تجهیزات با وجود روحیه جهادی مجموعه انتظامی گیلان پر می‌شود، یادآور شد: با وجود تمام کاستی‌ها تاکنون برای حفظ امنیت گیلان خارج از استان تقاضای کمک نداشته‌ایم.

میرحیدری متذکر شد: با توجه به شرایط تفرجگاهی ملی، فرا منطقه‌ای و بین‌المللی گیلان و وجود حساسیت‌ها و همچنین حضور قومیت‌ها و مذاهب مختلف در این استان اما باید گفت که گیلان از جمله امن‌ترین استان‌های کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار