بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 14 November 2015

روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


گزارش تصویری مراسم تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد رشت

تابناک گیلان:
روزهای اخیر بود که مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از تدفین پیکرهای دو شهید گمنام 19 و 23 ساله در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش تابناک گیلان، صبح پنج شنبه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود.






گفتنی است ، یکی از این شهدا 19ساله در عملیات والفجر 1 منطقه فکه و دیگری 23 ساله در عملیات محرم منطقه شرهانی به شهادت رسیده است.


عکاس: غلامرضا خلیلی منش/




ندیمی: یکی از جرایم بنده این بوده که در دولت نخست آقای احمدی نژاد چند جا برای آقای هاشمی سخنرانی کرده ام

تابناک گیلان: نماینده مردم لاهیجان در خصوص انتخابات پیش رو و تعدد کاندیداهای حاضر در آن تصریح کرد: " بنده به تکثرگرایی اعتقاد دارم، ما باید سعی کنیم که در ابتدا تکثر داشته باشیم، پس از آن باید ویژگی داشته باشیم، یکی از ویژگی ها صراحت است، تحقیقات محلی بنیان محکمی ندارد، بنیانش سست است، زیرا همه ی افرادی که آنجا هستند عادل نیستند، ما میگوییم تکثر در انتخابات لازم است، منتهی هرکسی باید برای خودش ویژگی تعریف کند.

به گزارش خزر انلاین،ندیمی ادامه داد: برای مثال ما در موضوع حمایت از دولت ها ویژگی هایی داریم، بنده ممکن است به آقای روحانی رای داده باشم اما به کسی نگویم، نه باید دست به تضعیف دولتی که انتخاب شده زد و نه باید هرچه توسط دولت انجام می شود را گفت که از عالم اعلی آمده است.

ما دولت ها را منتخب مردم می دانیم پس اگر شخص مورد نظر ما رای نیاورد می گذاریم برای دور بعد، یکی از جرایم بنده این بوده که در دولت نخست آقای احمدی نژاد چند جا برای آقای هاشمی سخنرانی کرده ام.

بنده نظرم را می گویم، اینکه نظرت را بگویی که جرم نیست! جرم آن است که دو طرفه بخورید!"




قول های عجیب و غریب یک نامزد احتمالی مجلس دهم در تالش!

تابناک گیلان: یک کاندیدای احتمالی مجلس تالش از احداث کارخانه BMW در شهرستان ماسال خبر داد. وی همچنین از احداث کارخانه کشتی سازی در شهرستان رضوانشهر خبر داد!

به گزارش ماسال فردا، پرفسور بتولی یکی از کاندیداهای این دوره از انتخابات تالش در گفتگو با ماسال فردا بخشی از برنامه های خود را اعلام کرد.

پرفسور بتولی کاندیدای مجلس تالش


دکتر بتولی بازگرداندن آموزش پزشکی از وزارت بهداشت به وزارت علوم، تحویل دانشگاه آزاد به وزارت علوم، تاسیس دانشگاه مستقل طب مکمل را به عنوان برنامه های اصلی و احداث جاده مستقیم از ماسال تا ماسوله و تکمیل پروزه های نیمه تمام حوزه ی انتخابیه تالش، تبدیل دو شهرستان تالش و رضوانشهر به عنوان منطقه آزاد تجاری اقتصادی، احداث کارخانه ذوب آهن و فولاد سازی در تالش و احداث کارخانه کشتی سازی در رضوانشهر  را دیگر برنامه های خود عنوان نمود.
وی همچین مدعی شده است در صورت پیروزی در انتخابات مجلس تالش خط تولید شرکت معتبر BMW در شهرستان ماسال را احداث خواهد کرد!

اینکه این ادعاها تا چه میزان می تواند رنگ عملی به خود گیرد، موضوعی است که تا  کنون پرفسور بتولی در خصوص نحوه ی اجرای آن پاسخ مشخصی نداده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار