فرماندار ویژه جهرم گفت: سرجمع اعتبارات تخصیص‌یافته به جهرم از محل ماده 180 افزون بر 87 میلیارد ریال است.
کد خبر: ۱۲۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 10 November 2015
تابناک فارس به نقل از فارس: علیرضا صحرائیان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با موضوع توزیع اعتبارات ماده 180 قانون پنجم توسعه و با حضور مسئولان ادارات عضو در کمیته برنامه‌ریزی جهرم برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات استانی تخصیص‌یافته به جهرم از محل ماده 180 در قانون بودجه سال 94، 87 میلیارد و 864 میلیون ریال بوده و در ماه‌های گذشته نیز مبلغی بالغ‌بر 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استانی و دو درصد نفت و گاز را بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با اولویت مناطق محروم تقسیم کرده‌ایم.

وی افزود: امیدوارم مدیران این شهرستان در جذب این اعتبارات تلاش کنند تا حقی از جهرم ضایع نشود و اگر مدیری در جذب و هزینه‌کرد اعتبارات کم‌کاری کند به‌یقین تذکر خواهد گرفت.

معاون استاندار فارس در مورد محدودیت‌های شورای برنامه‌ریزی این استان در راستای هزینه‌کرد اعتبارات ماده 180 گفت: بر این اساس شروع پروژه‌های جدید ممنوع بوده و اعتبارات ماده 180 باید در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه شود تا مردم شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های استانی در جهرم در آینده نزدیک باشند.

وی ادامه داد: شورای برنامه‌ریزی این استان به کمیته این شهرستان این اجازه را داده است تا با توجه به نیازمندی‌های موجود حداکثر 10 درصد اعتبارات به سرفصل‌های مدنظر اضافه شود.

فرماندار ویژه جهرم اضافه کرد: توزیع اعتبارات بخش‌های بهداشت و سلامت، حمل‌ونقل جاده‌ای، آب روستایی و شهری، تربیت‌بدنی و آموزش، مسکن و عمران شهری و روستایی ازجمله حوزه‌هایی است که بر اساس این فصل انجام می‌شود.

وی با اشاره به روند احداث پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان جهرم از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، گفت: هزینه شش مجتمع آب‌رسانی روستایی بااعتبار 120 میلیارد ریال در راستای تأمین آب شرب روستاهای این شهرستان از محل صندوق توسعه در نظر گرفته‌شده که با راه‌اندازی آن دغدغه اصلی مردم این مناطق برطرف می‌شود.

صحرائیان به اختصاص اعتبار 260 میلیارد ریالی از محل اسناد خزانه به‌منظور تکمیل پروژه جاده جهرم - شیراز اشاره کرد و افزود: تلاش داریم تا 100 میلیارد ریال دیگر نیز تا هفته‌های آینده به این منظور اختصاص یابد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جهرم به تأمین اعتبار تکمیل پروژه‌های راه روستایی از محل اسناد خزانه اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا اعتباری افزون‌بر 25 میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است.

وی گفت: تکمیل احداث مدارس، خانه‌های بهداشت، بهسازی روستایی، آب شرب، راه‌های روستایی و شهری و غیره از برنامه‌های مدنظر دولت در راستای تخصیص اعتبار از محل ماده 180 است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار