دو خبرنامه تابناک گیلان (25+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که بیست و پنجمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۲۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 09 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که بیست و پنجمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.



لبیک گفتن فرماندار رودسر به دستور احتمالی استاندار

تابناک گیلان: امیر جانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به برخی شایعات مبنی بر فرماندار شدنش در شهرستان املش اظهار کرد: برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار خبر کذب فرماندار شدنم در املش کردند که واقعیت ندارد.

وی با بیان اینکه بنده تابع نظر استاندار گیلان هستم، افزود: بدیهی است هر دستوری که استاندار دهد به دیده منت می‌پذیرم.

فرماندار رودسر ادامه داد: اکنون بنده در فرمانداری رودسر در حال انجام وظیفه و مشغول فعالیت هستم و پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی نیز در این شهرستان در حال اجرا است.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن وضعیت سیاسی رودسر، تصریح کرد: در این شهرستان فضای باز سیاسی ایجاد شده تا بتوانیم شاهد انتخابات پرشور در آینده باشیم.


خبرگزاری فارس: برگزاری جلسات با احزاب و جریان‌های سیاسی و قانونی در رودسر




اسیدپاشی در بازار رودسر

تابناک گیلان: در پی مشاجره و درگیری لفظی بین یک فرد با دو کسبه، فرد مذکور با پاشیدن اسید بر روی دو کسبه، متواری شد.
 
 دو تن از کسبه بازار روز رودسر بر اثر مشاجره‌ای که با‌ فردی داشتند، در اثر سوختگی با اسید راهی بیمارستان شهید انصاری رودسر شدند.
 
در پی مشاجره و درگیری لفظی بین یک فرد با دو کسبه، فرد مذکور با پاشیدن اسید بر روی دو کسبه متواری شد.
 
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ضمن تایید حادثه اسیدپاشی در رودسر، اظهار کرد: فردی به نام "ص.خ" پس از درگیری با "ر.ک" به روی وی اسید پاشید و متواری شد که در این حادثه فرد دیگری نیز دچار آسیب‌دیدگی شده است.
 
وی افزود: در حال حاضر افراد مجروح در بیمارستان شیهد انصاری رودسر بستری هستند و پلیس به دنبال پیدا کردن فرد اسیدپاش است.
 
سرهنگ پورقاسم گفت: علت وقوع این حادثه در حال بررسی است و نیاز به تحقیقات بیشتری دارد.




جمع کردن بند و بساط بهنوش بختیاری در رشت

تابناک گیلان: من دو میلیون و سیصد هزار دنبال‌کننده دارم. مرا همه ایران می‌شناسند. هرکس اینستاگرام دستش بگیرد فورا در پیج ما می‌آید. مرا در روستاها هم می‌شناسند.

 ممکن است یک سوپراستار سینما به یک روستا برود و کسی نشناسندش اما مرا می‌شناسند.

اتفاقا به نظر من این تعداد خیلی کم است. این چیزی که می‌گویم حمل بر تعریف نیست؛ ماه‌شهر رفته بودم، ده‌هزار نفر به استقبالم آمدند.

 کنترل جمعیت از دست پلیس خارج شده بود. شهرهایی رفته‌ام که پلیس از من خواسته تا شهر را ترک کنم.


دوست دارم زندگي ام امضاي خودش را داشته باشد


آخرین سفرم در رشت، پلیس آمد و رسما بند و بساط ما را تعطیل کرد و گفت شهر بهم ریخته است و از ما خواست برویم. ارتباطم با مردم خالص است و مردم هم متوجه این نکته می‌شوند. با توجه به این اتفاقات که بابتش خدا را شاکرم، این تعداد دنبال‌کننده خیلی هم کم است!




نظر ندیمی درباره آخرین بسته خروج از رکود دولت

 تابناک گیلان: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش در طرح خرید کالای ایرانی در موفقیت یا شکست طرح مذکور نقش اساسی دارد.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت:‌ برای نهادینه شدن فرهنگ خرید کالای ایرانی در قالب طرح کارت 10 میلیون تومانی خرید کالا و تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو باید به سه اصل کیفیت، قیمت و خدمات توجه جدی شود.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از دولت باید تمهیداتی بیاندیشد که بنگاههای مشمول طرح‌های فوق نتوانند از انحصار به وجود آمده سوء استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در اجرای طرح مذکور اگر انحصاری یا اجبار محور کار وزارت صنعت قرار گیرد به صورت طبیعی موضوع کیفیت توسط تولید کنندگان محل سوء استفاده قرار می‌گیرد و ممکن است میلیاردها تومان هدر رود.



ندیمی نارضایتی خریداران بدهکار را خطر بالقوه بی توجهی به کیفیت کالاهای ایرانی مشمول طرح کارت خرید 100 میلیون تومانی و طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو دانست و تاکید کرد:‌مساله کیفیت کالای مشمول طرح‌های فوق را باید از طریق توافق و تعهد تولید کنندگان و کنترلهای موردی وزارت صنعت مورد توجه جدی قرار داد تا این طرح به سرنوشت طرح‌های شکست خورده گذشته دچار نشود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس متذکر شد: نمی‌توان در پروژ‌های بزرگی از این دست به طور صد در صد ادعا داشت هیچ سوءاستفاده‌ای نمی‌شود اما فرض بر این است که با توجه به بانک اطلاعاتی وزارت صنعت و شناخت این وزارت‌خانه از تک تک تولید کنندگانی که در این طرح حضور می‌یابند این طرح با حداقل سوءاستفاده‌های مالی و کیفی به اجرا درآید. دولت مردان می‌توانند شرایط معامله را در قالب طرح‌های مذکور به گونه‌ای مدیریت کنند که باعث سوء استفاده تولید کنندگانی که کالاهایشان در انبارها دپو است، نشود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دستگردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
سالیان سال است که به شعار ایرانی جنس ایرانی بخر عادت کرده ایم اما کلاهمان را قاضی کنیم و بگوییم با کیفییت؟هیچگاه هیچ کس نیامد مسئولیت سوختن بسیاری از هموطنان را در فلان خودرو تولید داخل و یا فلان اتوبوس و کامیون تولید داخل که انهم هستی و جان صدها نفر را گرفت لام تا کلام سخن بگوید انگیختن احساس ملی باید با بر انگیختن وجدان اخلاقی تولید کنندگان و اجرای قانون نظارت و حمایت از مصرف کنندگان توامان باشد حرکت تو یوتای ژاپن و فولکس واگن آلمان در جمع آوری هزاران دستگاه محصول ناقص خود از جهان و پرداخت میلیونها دلار خسارت برای حفظ اعتبار خودتا مرز ورشکستگی درس عبرت است
فاعتبروا یا اولی الابصار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار