بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹ 08 November 2015


پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


حرکت عجیب خبرگزاری دانشجو در اعتراض به سیاست های دولت!+تصاویر

گفتنی است برخی رسانه های اصولگرا همچون کیهان، جهان نیوز، مشرق، 9دی، تسنیم و خبرگزاری فارس در واکنش به آن چه آن را تبعیض جناحی دولت می خواندند، از شرکت در نمایشگاه مطبوعات انصراف دادند.

به گزارش خزر، خبرگزاری دانشجو دیروز و در نخستین روز نمایشگاه مطبوعات در حرکتی قابل تامل تمام غرفه خود را به تصاویری اعتراضی نسبت به سیاست های دولت در خصوص
رسانه های اصولگرا اختصاص داد.

 گفتنی است برخی رسانه های اصولگرا همچون کیهان، جهان نیوز، مشرق، 9دی، تسنیم و خبرگزاری فارس در واکنش به آن چه آن را تبعیض جناحی دولت می خواندند، از شرکت در نمایشگاه مطبوعات انصراف دادند.




واکنش فرماندار لاهیجان به ماجرای سخنرانی فیاض زاهد ؛ زد و خوردی نداشتیم


اعتماد نوشت: با وجود برنامه‌ریزی و قرار قبلی قرار بود برنامه در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شود، اما یك روز پیش از برنامه، مدیریت دانشگاه اعلام كرد توانایی برگزاری این برنامه را ندارد و برگزار‌كنندگان ناچار برنامه را به سالنی در اتاق اصناف این شهر منتقل كردند كه با حمله تندروها و خودسرها نیمه‌كاره ماند.

فیاض زاهد به دعوت شورای جوانان تدبیر و امید استان گیلان قرار بود در مراسم روز مبارزه با استكبار جهانی با موضوع "عزت، حكمت و مصلحت در سیاست خارجی" سخنرانی داشته باشد؛ مراسمی كه تمام مجوزهای لازم را از سوی فرمانداری كسب كرده بود و هیچ‌گونه مشكل قانونی نداشته، اما ظاهراً حضور این استاد دانشگاه و برنامه‌ای كه به دعوت جوانان حامی دولت برنامه‌ریزی شده بود، به مذاق برخی خوش نیامده و اجازه ندادند تا برنامه برگزار شود.





كاظم كسرایی فرماندار لاهیجان، خبر از حضور نیروهای انتظامی در برنامه می‌دهد و می‌گوید به دلیل این‌كه زد و خوردی رخ نداده، نیروهای انتظامی دخالت نكرده‌اند. این درحالی است كه فیاض زاهد گفته است كه نه‌تنها زد و خورد رخ داده، بلكه حضور حمله‌كنندگان در خیابان منجر به تصادف هم شده است.

با این حال، فرماندار منكر زد و خورد شده است، اما تأكید می‌كند پیگیر این ماجراست و اجازه نخواهد داد چنین اتفاقی بار دیگر در شهرش رخ دهد. كسرایی به "اعتماد" می‌گوید انتخابات حق‌الناس است و همه گروه‌ها آزادند تا حرف‌های‌شان را بزنند و برای این‌كه اجازه چنین اقداماتی را به تندروها ندهد، طرح امنیت انتخابات را در فصل انتخابات در دستور كار قرار خواهد داد.




انتقاد نماینده ولی فقیه در گیلان به تغییرات احتمالی فرمانداران و یک سخنرانی

آیت الله قربانی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: آیا فرمانداری که برادر شهید و محبوب مردم است و خوب کار می‌کند باید برداشته شود، انتظار می‌رود وزیر کشور و رئیس جمهور با تدبیر و دانشمند ما، این نوع وصله‌های ناجور را از دولت تدبیر و امید پاک کنند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه مسئولان باید براساس ارزش‌ها افراد را انتخاب کنند، یادآور شد: انتخاب افراد نباید جریانی و گروهی باشد.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود اداره کل بازرسی گیلان نقاط مبهم را پیگیری کند و اجازه ندهد اداره ثبت استان اقدام ناصحیح داشته باشد و اگر اینگونه باشد مجبور می‌شوم افشاگری کنم.

قربانی در ادامه به سخنرانی یکی از فتنه‌گران سال ۸۸ با مجوز فرماندار لاهیجان در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: نباید به افرادی که دارای مشکل و معلوم‌الحال هستند و در فتنه سال ۸۸ پرونده آنها روشن است، اجازه سخنرانی داده شود.

وی خاطرنشان کرد: بچه‌های انقلابی نمی‌توانند سخنرانی فتنه‌گران را تحمل کنند و فضا به آشوب کشیده می‌شود زیرا انقلابیون می‌بینند افراد نفوذی ورود کردند و مقابله می‌کنند البته بنده با ضرب و جرح و تخریب مخالف هستم و از برادران خود نمی‌پذیرم.




توصیه انتخاباتی مدیرکل محیط زیست گیلان!

تابناک گیلان: قربانعلی محمدپور با بیان اینکه مسئولین در هر عرصه ای باید تنها با انگیزه خدمت به مردم فعالیت کنند، بیان کرد: متاسفانه شاهد بودیم در دولتی که بیشترین ادعای خدمتگذاری به مردم را داشت، سوء مدیریت موجب شد که مردم و کشور متحمل فشارها و خسارات زیادی شوند.

به گفته ایلنا، وی افزود: با وجود اختلاس های فراوان از جمله اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی که در دوران فعالیت دولت قبل رخ داد، همچنان آنهایی که با پول بیت المال به کشور خیانت کردند، در رسانه های رسمی و غیر رسمی دم از خدمت به مردم می زنند.

محمدپور به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی از نمایندگان مردم انتظار داریم که پیگیری مسائل مختلف از جمله مسائل مربوط به حوزه محیط زیست را صرفا با انگیزه تبلیغات انتخابانی در دستور کار قرار ندهند. وی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست، تاکید کرد: نباید برای ایجاد اشتغال محیط زیست را نابود کرد.

م
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در ادامه در رابطه با فعالیت شکارچیان غیر مجاز نیز اذعان نمود: متاسفانه در استانهای شمالی کشور در نتیجه شکار غیر مجاز، نسل برخی از پرندگان در حال انقراض است و نباید بگذاریم به اسم شکار، این نسل کشی ادامه پیدا کند. وی ادامه داد: اگر فرمانداری بتواند شکار را کنترل کند میشود مجوز شکار صادر کرد. محمدپور با بیان اینکه محیط زیست با ایجاد کارخانه و اشتغال و دامداری مشکلی ندارد، تصریح کرد: رعایت ملاحظات زیست محیطی و توجه به آمایش محیط زیستی در استانی همچون گیلان ضرورت دارد


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار