بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 07 November 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


تعطیلی استخر شنا در حد گزینه های روی میز مدیر ورزش و جوانان بود!

تابناک گیلان: بلافاصله بعد از گزارش این تحریریه درخصوص ماجرای غرق شدن طلبه جوان در استخر شنای لنگرود،مدیر ورزش و جوانان این شهر در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما و سایر رسانه های محلی اظهار کرد: این استخر تا مشخص شدن دلیل حادثه تعطیل شد!

به گزارش تابناک گیلان، درپی غرق شدن ذکریا کیهان پور جوان ۲۰ ساله لنگرودی در استخر مجموعه ورزشی خصوصی شایان این شهر، مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان از خداجو رییس اداره لنگرود خواست تا هرچه سریعتر گزارشی کامل از دلایل این حادثه تهیه کند.

رییس اداره ورزش وجوانان لنگرود نیز گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد در زمان غرق شدن این جوان، منجی غریقی دراستخر حضور نداشت.

محمدعلی خداجو افزود: جسد این جوان به پزشکی قانونی این شهرستان منتقل شد واین استخرهم  تا مشخص شدن علت مرگ  و رفع نواقص تعطیل شد!

اما گزارش های رسیده از این شهر حاکی از باز بودن استخر شنا تا روز گذشته بوده و همچنان باز است.

در پایان گزارش تابناک متذکر میشود که هدف از پرداختن به این موضوع تعطیلی استخر شنا نبوده و تنها تعجب از مصاحبه غیر واقع این مدیر اداره است!




ندیمی: هم اتهام قاچاق ازسوی فرماندار وقت علیه من زده شد و هم گفتند ۳ پسر سلطنت‌ طلب داری که ساکن انگلستان‌اند و یک متهم را فراری دادی!

تابناک گیلان: ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به نقش شورای نگهبان در برگزاری انتخابات مجلس دهم در اسفندماه جاری، اظهار داشت: پرداختن به صلاحیت افراد با مشکلاتی همراه است به ویژه در شهرستان‌ها این مساله بیشتر وجود دارد و ما باید این واقعیت را بپذیریم.

وی افزود: البته عمده اعتراض‌هایی که در ادوار گذشته نیز مطرح شد، مربوط به ۶ فقیه و ۶ حقوقدان شورای نگهبان نیست و ساحت نظارت مرکزی به گونه‌ای نیست که ما آنها را متهم کنیم، بلکه مربوط به نظارت‌های شهرستانی و تحقیقات محلی است. به‌ تعبیر دیگر در شهرستان‌ها چون فرد مطرح است، گاهی اوقات تایید صلاحیت‌ها با مشکلاتی روبرو می‌شود.

اتهام قاچاق ازسوی فرماندار وقت علیه نماینده مجلس

نماینده مردم لاهیجان با اشاره به مشکلاتی که در ادوار پیش در جریان تایید صلاحیتش برای ورود به مجلس با آن روبرو شده، اعلام کرد: ‌ در دوره پیش، گزارشی علیه بنده مرجوع شده‌ بود که ادعا می‌کرد من قاچاقچی هستم. در واقع یکی از مسئولان وقت در فرمانداری از تشابه اسمی بنده با یک قاچاقچی سوءاستفاده کرده‌ بود و با وجود آن‌که می‌دانست سال ۷۹ نماینده مجلس بودم، پرونده فرد دیگری را به حساب من گذاشته بودند و مدعی شدند که به اتهام قاچاق زندانی هم شده‌ام که البته در ‌‌نهایت آقای اژه‌ای و سراج اعلام کردند، این‌گونه نبوده‌است.

گفتند ۳ پسر سلطنت‌ طلب داری که ساکن انگلستان‌اند و یک متهم را فراری دادی!

وی افزود: در دوره پیش از آن، گزارش دیگری علیه من تهیه شده‌ بود که می‌گفت من ۳ پسر دارم که سلطنت‌طلب و ساکن لندن هستند. درحالی که من یک فرزند پسر دارم که او هم تا به حال به جز کربلا و مکه جای دیگری نرفته است و سن و سالش هم به‌خصوص در آن زمان بسیار کمتر از این بود که فعالیت سیاسی کند. در موردی دیگر مطرح شده‌بود، پرونده‌ای در دادگاه رشت به جرم فراری دادن متهم دارم، حال آن‌که من هیج پرونده‌ای در هیچ‌کدام از دادگاه‌های کشور ندارم که بعد استعلام شد و آقای حشمتی که در آن زمان رئیس‌ کل دادگستری بود، اعلام کرد چنین چیزی صحت ندارد.



ماجرای حمله به مراسم سخنرانی یک اصلاح طلب در لاهیجان

تابناک گیلان: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب از حمله به خود توسط نیروهای خودسر در جریان سخنرانی‌‌اش در روز ۱۳ آبان خبر داد.

فیاض زاهد گفت: به دعوت شورای جوانان تدبیر و امید استان گیلان قرار بود در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی با موضوع «عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی» سخنرانی داشته باشم.

وی با بیان اینکه مراسم از سوی فرمانداری لاهیجان مجوز لازم را داشت، گفت: قرار بود این سخنرانی در دانشگاه آزاد لاهیجان صورت بگیرد اما یک روز قبل از ۱۳ آبان‏، دانشگاه آزاد لاهیجان اعلام کرد توانایی برگزاری این مراسم را ندارد که در نهایت قرار شد در سالنی در اتاق اصناف لاهیجان مراسم برگزار شود.

این روزنامه‌نگار ادامه داد: روز چهارشنبه پس از آغاز مراسم و قرائت قرآن و پخش سرود ملی ایران‏، هنگامی که پشت تریبون رفتم فضا متشنج شد و حمله و شعار گروهی از نیروهای خودسر موجب برهم خوردن مراسم شدند که به همین خاطر سالن را ترک کردم.

زاهد با بیان اینکه پس از خروج از سالن‏، این افراد به او حمله کردند، تصریح کرد: با حمله این افراد، تعدادی از جوانان حاضر حلقه‌ای در محافظت از من تشکیل دادند ولی آنها توسط نیروهای خودسر کتک خوردند که من نیز بی نصیب نماندم. حتی بعد از خروج از سالن مراسم، این افراد با ماشین، مرا تعقیب می‌کردند که این مسئله باعث شد یکی از ماشین‌های همراه بنده با دو ماشین دیگر تصادف کند. این افراد مسیر اصلی لاهیجان به رشت را بسته‌ بودند و می‌خواستند مانع خروج من از لاهیجان شوند که از طریق راه‌های فرعی توانستیم به رشت برسیم.

این استاد دانشگاه در پاسخ به اینکه آیا امنیت مراسم  تامین نشده بود؟ با بیان اینکه هیچ ارگانی برای تامین امنیت این برنامه دارای مجوز حضور نداشت، یادآور شد: شایسته است زمانی که فرمانداری و استانداری مجوز برگزاری برنامه‌ای را می‌دهند، امنیت لازم را هم برای برگزاری آن را فراهم کنند. بنده هیچ شکایتی نسبت به این مسئله ندارم چراکه امیدی برای پیگیری این اتفاق ندارم اما امیدوارم روزی فرا برسد که فضای گفت‌وگو و مفاهمه میان جریان‌های سیاسی فراهم شود.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار