هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال کشور؛
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال کشور شامگاه گذشته در شهر های مختلف کشور برگزار شد که در یکی از این دیدارها، پمینا تنها نماینده اصفهان در لیگ حرفه ای بسکتبال توانست برابر هفت الماس قزوین به پیروزی برسد.
کد خبر: ۱۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸ 10 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال کشور شامگاه گذشته در شهر های مختلف کشور برگزار شد.

در یکی از این مسابقات، پمینا تنها نماینده اصفهان در این بازی ها، برابر هفت الماس قزوین صف آرایی کرد که موفق شد در یک بازی نزدیک ضمن گرفتن انتقام شکست در لیگ ملی برابر این تیم به پیروزی رسید.

شاگردان صادق زاده با کسب این پیروزی تواسنتند ضمن کسب نخستن پیروزی خارج از خانه، شرایط بهتری را برای خود در جدول رقم بزنند.

محسن صادق زاده، سرمربی تیم پمینا درباره این دیدار گفت: بیماری بازیکنان تیم پمینای اصفهان، قضاوت نامناسب داوران و شرایط نامساعد سبب شد که بازی هفت‌الماس و پمینا یک بازی بی‌کیفیت شود.

وی افزود: داوری در این مسابقه بسیار بسیار ضعیف بود و برای تیم پمینا قابل تصور نیست که ادامه لیگ با همین وضع موجود ادامه یابد.

سرمربی تیم پمینای اصفهان عنوان کرد: سالیان زیادی است که در بسکتبال مربیگری و بازی کرده‌ایم و به دنبال هتک حرمت به داوران نیستیم ولی قرار نیست با چندین سوت سرمایه سرمایه‌گذاران تیم از بین برود.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: باید تدابیری اندیشید که داوران هدف‌دارتر پا به عرصه داوری بگذارند و با آموزش‌هایی که می‌بینند سبب ارتقای داوری شوند.

وی گفت: تمامی بازی‌های لیگ حرفه‌ای بازی‌های کم کیفیتی نیستند و شاهد این هستیم که برخی از بازی‌های‌های لیگ حرفه‌ای هم بازی با کیفیتی هستند، هم نحوه عملکرد داوران مطلوب است.

سرمربی تیم پمینای اصفهان افزود: تمامی تیم‌های لیگ حرفه‌ای و تمامی داوران باید در هر مسابقه با تمام توان خود به بازی بیایند تا بدین وسیله دیگر به داوری اعتراض نداشته باشیم.

نتایج دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

مهرام تهران 70 - دانشگاه آزاد 73

پتروشیمی ماهشهر 73 - شهرداری گرگان 76

فولاد هفت الماس 70 - پمینا اصفهان 77

ثامن مشهد 60 - پتروشیمی بندرامام 103

جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای بسکتبال تا پایان هفته ششم:

1- دانشگاه آزاد: 5 پیروزی، 12 امتیاز

2- پتروشیمی بندر امام: 5 پیروزی، یک شکست، 11 امتیاز

3- مهرام تهران: 5 پیروزی، یک شکست، 11 امتیاز

4- شهرداری گرگان: 4 پیروزی، 3 شکست، 11 امتیاز

5- پمینای اصفهان: 3 پیروزی، 3 شکست، 9 امتیاز

6- پتروشیمی ماهشهر: 2 پیروزی، 4 شکست، 8 امتیاز

7- ثامن مشهد: یک پیروزی، 6 شکست، 8 امتیاز

8- پالایش نفت آبادان: یک پیروزی، 5 شکست، 7 امتیاز

9- فولاد هفت الماس قزوین: یک پیروزی، 5 شکست، 7 امتیاز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار