کد خبر: ۱۲۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 05 November 2015

تشکیل 20 کانون دانش آموزی هلال احمر در مدارس بوکان

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :داریوش پرنیان معاون پرورشی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بوکان صبح روز چهارشنبه 13 آبان ماه طی سخنانی ضمن گرامیداشت روز 13 آبان ماه و یاد وخاطره شهید دانش آموز حسین فهمیده هدف از تشکیل کانونهای دانش آموزی را اجرای برنامه های مرتبط با اهداف هلال احمر و در راستای اهداف وزارت آموزش وپرورش ومنطبق با سند تحول بنیادین ،استفاده متقابل از امکانات وظرفیت های مشترک آموزش وپرورش وهلال احمردرجهت ارتقاء فعالیت دانش آموزان واستفاده بهینه از فضاهای فرهنگی وورزشی به منظور برگزاری اردوهای زیارتی ،فرهنگی ،سیاحتی و ورزشی برشمرد .

پرنیان افزود: انشاء الله با همکاری اداره دانش آموزی هلال احمر پس از انتخابات و تعیین مکان مناسب برای هر کانون تا سقف 5 میلیون ریالتجهیزات اهداء خواهد شد .

جاده بوکان – میاندوآب ۴ کشته و مجروح بر جای گذاشت

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :سیدطه قاسمی مسئول فوریت های پزشکی ۱۱۵ بوکان در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: حوالی ساعت ۱۷:۵۱ دقیقه بعدازظهر روز پنج شنبه « ۱۴ آبان ماه » پس از تماس تلفنی با مرکز فوریت های پزشکی بیمارستان شهید قلی پور بوکان مبنی بر تصادف ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ ، سایپا و کامیون تریلر در فاصله بین شهر سیمینه و پیچ روستای ملالرواقع در جاده بوکان - میاندوآب یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام گردید.

به گفته وی در این حادثه ، یک نفر فوت و ۳ نفر دیگر مصدوم شدند که حال ۲ نفر از مصدومان در شرایط وخیمی قرار دارد.

قاسمی افزود : پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی توسط تکنسین های اورژانس مصدوم جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان انتقال داده شد.

مسئول فوریت های پزشکی ۱۱۵ بوکان در پایان افزود : علت حادثه هم اکنون توسط کارشناسان در حال برسی است.

وعده هایمعاون فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوربرای پیرانشهری ها چه بود ؟

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :آقای مهدوی معاون فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ابتدای ورود به شهرستان پیرانشهر به یادمان شهید ناصر کاظمی رفت و با قرائت فاتحه با آرمانهای شهدا تجدید بیعت نمود.

وی سپس از ساختمان آموزش فنی و حرفه ای شهرستان پیرانشهر بازدید نمود و نسبت به بهره برداری هرچه سریعتر آن

و برنامه ریزی مدون برای رسیدن به سرانجام موثر پروژه های عمرانی تاکید نمود.

معاون فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای بهره برداری این پروژه نسبت به تخصیص اعتبار قول مساعد دادند.

آقای اردوان نوسودی فرماندار شهرستان پیرانشهر نیز در این بازدید بیان کرد: ساختمان فنی و حرفه ای شهرستان پیرانشهر با زیربنای 3 هزار و 343 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و اعتبار هزینه شده 22 میلیارد ریال در حال احداث بوده و برای بهره برداری آن که 12 کلاس آموزشی خواهران و برداران و ساختمان اداری آن نیاز به 20 میلیارد ریال دیگر می باشد تا در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

سپس آقای مهدوی از چندین مدرسه بازدید نمود و بازسازی و ساماندهی کلاسهای آموزشی را در اولویت کاری قرار دادند و افزودند : مدارسی را که نیاز به ساماندهی دارند ، بازسازی شوند.

وی همچنین نسبت به فراهم نمودن شرایط بازگشت دانش آموزان ترک تحصیل کرده به مدارس تاکید کردند.

مهدویافزود : تغذیه مدارس نیز باید مد نظر باشد و در نیمه اول سالتحصیلی برای تغذیه مدارس استان آذربایجان غربی 170 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

فرماندار پیرانشهر نیز در این دیدار بیان کرد: مشکل اصلی پیرانشهر کمبود فضای آموزشی است و برای تک نوبته کردن مدارس 240 کلاس کمبود فضای آموزشی داریم که برای رفع این نیاز 420 میلیارد ریال هزینه لازم است.

وی در پایان از منازل مسکونی واقع در بالا شهر شهرستان بازدید و همچنین در بازدید از ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان برای ساماندهی سالن آمفی تئاتر آن قول مساعد دادند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار