در جریان اولین دوره مسابقات والیبال لیگ باشگاه های گیلان جام خزر ، تیم فولاد گیلان مغلوب تیم شهرداری رضوانشهر شد . در جریان هفته دوم این رقابت ها و از گروه اول ، تیم های والیبال شهرداری رضوانشهر و فولاد گیلان به مصاف هم رفتند که تیم رضوانشهر موفق شد با نتیجه سه بر دو فولاد گیلان را شکست دهد .
کد خبر: ۱۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ 10 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، در جریان اولین دوره مسابقات والیبال لیگ باشگاه های گیلان جام خزر ، تیم فولاد گیلان مغلوب تیم شهرداری رضوانشهر شد .

در جریان هفته دوم این رقابت ها و از گروه اول ، تیم های والیبال شهرداری رضوانشهر و فولاد گیلان به مصاف هم رفتند که تیم رضوانشهر موفق شد با نتیجه سه بر دو فولاد گیلان را شکست دهد .

در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم والیبال صلصال لیسار در خانه و در سالن شهید محبی لیسار پذیرای تیم والیبال رودبار بود که در پایان تیم رودبار موفق شد با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد تا دومین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها را جشن بگیرد.

در گروه دوم این مسابقات نیز ، تیم های والیبال مردآویج سیاهکل و آریا لنگرود در سالن شهدا سیاهکل رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم والیبال آریا لنگرود با نتیجه سه بر دو به برتری دست یافت .

همچنین در همین گروه ، تیم های والیبال ملوان جوان رشت و شهرداری رودسر در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری رودسر با نتیجه سه بر دو ملوان جان رشت را مغلوب کرد . 

تا پایان هفته دوم مسابقات والیبال لیگ باشگاه های استان گیلان و در گروه اول، تیم والیبال رودبار در صدر جدول ، فولاد گیلان در رده دوم و در گروه دوم نیز ، تیم های والیبال شهرداری رودسر و آریا لنگرود به ترتیب در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند .

در نخستین دوره رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه ها و دستجات آزاد استان گیلان جام خزر ، 10 تیم حضور دارند که در دو گروه با هم به رقابت می پردازند . 

در گروه اول لیگ والیبال گیلان ، تیم های فولاد گیلان ، رودبار ، صلصال لیسار ، بازرگانی دریانورد آستارا و شهرداری رضوانشهر حضور دارند و در گروه دوم این مسابقات ، تیم های والیبال آریا لنگرود ، شهرداری رودسر ، مرداویج سیاهکل ، شهرداری کوچصفهان و ملوان جوان رشت با هم به رقابت خواهند پرداخت . 

در پایان مرحله مقدماتی ، تیم های حاضر در هر گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت از هر گروه ، چهار تیم به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد . 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار