تابناک گیلان: حسین متقی طلب عصر امروز در همایش “مرگ بر آمریکا” در جمع جوانان انزلی اظهار کرد: روشن بینی، دشمن شناسی و ولایتمداری با شعار “لبیک یا خامنه ای” با اتحاد ملی راهگشای بسیاری از موانع پیشرو در عرصه های ملی و بین المللی به شمار می آید.
کد خبر: ۱۲۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸ 04 November 2015
تابناک گیلان: حسین متقی طلب عصر امروز در همایش "مرگ بر آمریکا” در جمع جوانان انزلی اظهار کرد: روشن بینی، دشمن شناسی و ولایتمداری با شعار "لبیک یا خامنه ای” با اتحاد ملی راهگشای بسیاری از موانع پیشرو در عرصه های ملی و بین المللی به شمار می آید.

وی با بیان اینکه شاید در این دوران یادآوری و پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی را بتوان به عنوان مهمترین دستاورد مقابله با جنگ نرم در عصر حاضر دانست افزود: ملت ایران اسلامی همواره نشان داده اند با حضور خود در عرصه های ملی همواره پشتیبان ولایت و آرمانهای انقلاب قرار داشته و خواهند داشت.

عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران اظهار داشت: بصیرت افزایی جوانان و مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به عنوان مهمترین پیام به استکبار جهانی طنین انداز خواهد بود و آحاد جامعه با سردادن شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر غرور و عزت ملی را در سال مزین بنام همدلی و همزبانی به گوش جهانیان خواهند رساند.

متقی طلب خاطر نشان کرد : مردم ایران اسلامی بار دیگر نشان خواهند داد که با حضور خود در سنگرهای دفاعی انقلاب اسلامی در هر دولتی نقش آفرینی خواهند کرد و نهضت عاشورایی خود را که نشات گرفته از قیام سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) است بار دیگر بازآفرینی خواهند کرد و با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان می نمایند.

وی با اشاره به اینکه حضور جوانان در عرصه های انقلابی از جمله یوم الله ۱۳ آبان ، امروز به عنوان یک باور ایرانی اسلامی شکل گرفته است و استکبار جهانی از هر منفذی برای آسیب رسانی به ارکان نظام و باورهای انقلابی مردم غیور کوتاهی نخواهند کرد و حضور اقشار مختلف مردم در روز ۱۳ آبان به عنوان مهمترین آزمون بصیرت افزایی در کشور محسوب می گردد و لذا روشن بینی و دشمن شناسی و ولایتمداری با شعار "لبیک یا خامنه ای” با اتحاد ملی راهگشا بسیاری از موانع پیشرو در عرصه های ملی و بین المللی به شمار خواهد رفت تا همگان بدانند عزت و شرف ایران اسلامی به پشتوانه مردم ولایتمدار با ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های غرب و همسایگان خود فروخته ای همچون آل سعود همچنان ادامه دارد.

استاد دانشگاه های گیلان با تاکید بر اینکه "ملت ایران هرگز شعار مرگ بر آمریکا” را کنار نمیگذارد؛ گفت: ۱۳ آبان ثابت کرد ” مرگ بر آمریکا ” ماندگارترین شعار ملت ایران است.

گیلنا/
برچسب ها: حسین متقی طلب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار