دو خبرانه تابناک گیلان (21+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که بیست و یکمین بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 02 November 2015
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که بیست و یکمین بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.


طعنه ندیمی به نظام بانکداری و حل نشدن مشکل نمایندگان مجلس با سرافراز به گفته نماینده لاهیجان

تابناک گیلان: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از وضعیت وام‌های بانکی، گفت: این وضعیت وام، سود و جریمه، هیچ شباهتی به عملیات بانکی بدون ربا ندارد.

وضعیت فعلی وام و سود بانکی هیچ شباهتی به عملیات بانکی بدون ربا ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر و مسئولان وزارت اقتصاد، عنوان کرد: وزارت اقتصاد در جریان اخذ مالیات بر ارزش افزوده نظارت کند که بسیار به انحراف رفته است؛ این مساله نیاز به اصلاح قوانین دارد که دولت باید سریعتر لایحه را به مجلس بیاورد.

ندیمی همچنین با اشاره به وضعیت وام‌های بانکی گفت: این وضعیت وام و سود و اصل و فرع و جریمه، هیچ شباهتی به عملیات بانکی بدون ربا ندارد.

وی همچنین پرداخت وام ۲۵ میلیونی خودرو را یادآور شد و اظهار داشت: باید از وزارت صنعت سئوال کرد آیا با پرداخت وام‌های میلیونی مشکل کیفیت خودرو حل خواهد شد؟

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس همچنین با اشاره به نشست روز گذشته این فراکسیون با رئیس رسانه ملی، گفت: با آقای دکتر سرافراز نشستیم اما نه مشکل دیجیتال ما و نه دیگر زیرساخت‌های ما با این نشست فراکسیونی حل نشد؛ بنابراین درخواست تامین منابع از صندوق توسعه ملی برای حل این مشکل را داریم.


عکس/ ابوذر ندیمی در نشست فراکسیون رهروان با حضور رئیس سازمان صدا و سیما




 نظر جعفرزاده درباره دولت احمدی نژاد و بابک زنجانی

تابناک گیلان: غلامعلی جعفرزاده ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد اظهارات باباک زنجانی در مورد وزیر نفت به خبرنگارنامه نیوز گفت: متاسفانه یک جنبه پوششی و حمایتی از بابک زنجانی از طرف مسئولان و دولتمردان قبلی انجام می شود و این حمایت با نفوذی است که این افراد دارند واین نفوذها ممکن است در تمامی دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: در واقع آنها احساس می کنند محکوم شدن بابک زنجانی محکوم شدن دولت قبل است و می خواهند  توپ فساد  را از دولت قبل به زمین  دولت یازدهم بگذارند .

نماینده مردم رشت در مجلس بیان کرد:این اقدام یک اقدام سیاسی است و مصالح ملی در آن لحاظ نمی شود،بابک زنجانی متهمی است که باید در چارچوب قوانین جاری کشور محاکمه شود و در این نیز بحثی نیست ،اگر هر کسی ادعای نسبت به هر مرجع دیگری دارد مسئله دیگری است؛ اما اینکه فرار رو به جلو کند و فضا را غبارآلود کند و موضوع را عوض کند درست نیست و البته دستگاه قضایی ما هوشیارتر از این حرف‌هاست.

وی تاکید کرد:تا اینجای کار 14 مسئول از دولت قبل در زندان هستند و این نشان می دهد دولت قبل از فاسدترین دولت ها بوده است و در آن نیز بحثی نیست ،نمی گوییم دراین دولت اشکالاتی بوجود نمی آید زیرا این دولت نیز دولت امام زمانی نیست که هیچ  اشکالی در آن نباشد ولی تا اینجا این دولت پاک و در واقع دولت راست گویان بوده است.

جعفرزاده تاکید کرد: اتهام زنجانی به وزیر نفت  نابخردانه و سیاسی است و براساس مشاوره های است که به وی داده می شود.


jafarzadeh




 آب گرفتگی عجیب در مرکز شهر آستارا

تابناک گیلان:
به دنبال بارش شدید باران در روزهای اخیر آب رودخانه خواجه کری در مرکز شهر آستارا بالا آمد و منطقه خلیل آباد را دچار آبگرفتگی و تردد را برای اهالی غیر ممکن کرد.

به گزارش ایرنا، هچنین شهرک عباس آباد در محدوده جاده آستارا - رشت و پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا نیز با آبگرفتگی شدیدی روبه رواست.






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار