مدیر راه و شهرسازی شهرستان پاوه گفت: مسیر نودشه – مریوان به دلیل ریزش کوه تا مساعد شدن شرایط جوی مسدود است.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 29 October 2015
مدیر راه و شهرسازی شهرستان پاوه گفت: مسیر نودشه – مریوان به دلیل ریزش کوه تا مساعد شدن شرایط جوی مسدود است.

ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاوه، اظهار داشت: با بارش شدید باران در حال حاضر مسیر 15 کیلومتری نودشه – مریوان به دلیل ریزش کوه و بارش برف مسدود است و رانندگان از تردد در این مسیر خودداری کنند.

مدیر راه و شهرسازی پاوه با بیان اینکه این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: مسیر نودشه – مریوان در حوزه استحفاظی شهرستان پاوه پاکسازی شده و بخش مربوط به استان کردستان در حال پاکسازی است.

شهریاری با اشاره به تعداد نیروهای راهداری این شهرستان بیان کرد: راهداری پاوه دارای 40 نیرو است که این تعداد از اول آبان ماه در قالب چهار تیم در راههای مواصلاتی و اصلی شهرستان مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از نظر نیرو و تجهیزات مشکلی وجود ندارد، گفت: 25 دستگاه سبک و سنگین از اول آبان تا اواخر فروردین ماه جهت برقراری امنیت در راهها و جلوگیری از سوانح ناشی از بارشها مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه راه و شهرسازی استان نمک مورد نیاز راهداری را تأمین کرده است، اظهار کرد: نمک خریداری شده توسط این اداره به میزان 280 تن به شهرستان پاوه منتقل شده است که به دلیل خسارت وارده به آسفالت تنها در مواقع ضروری از نمک در بازگشایی راهها استفاده می‌شود.

مدیر راه و شهرسازی شهرستان پاوه با اشاره به جذب 50 درصدی اعتبارات راهداری افزود: جهت افزایش امنیت در راهها و سهولت تردد در مسیرهای مواصلاتی شهرستان از محل اعتبارات استانی یک هزار و 500 تن شن خریداری شده است.

وی بیان کرد: با گزارشهای دریافتی مبنی بر سخت بودن زمستان امسال و کوهستانی بودن این شهرستان با استقرار نیرو و تجهیزات و همچنین خرید مواد مورد نیاز جهت بازگشایی راهها با همکاری و صبر بیشتر رانندگان بستر ترددی بدون تصادف و خسارت فراهم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار