رئیس هیئت ورزش‌های رزمی مازندران گفت: برای حضور در مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی جهان، سفارت اسپانیا ویزای 2 ملی‌پوش مازندرانی را صادر نکرد.
کد خبر: ۱۱۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 27 October 2015
به گزارش تابناک مازندران علیرضا قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، با بیان اینکه از سوی سفارت اسپانیا ویزای هفت ملی‌پوش جوانان و بزرگسالان صادر نشد، اظهار کرد: در این بین ویزای دو ملی‌پوش مازندرانی نیز صادر نشده است.
وی با اشاره به اینکه ملی‌پوش تیم ملی کیک‌بوکسینگ جوانان و بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی شب گذشته نصف و نیمه به اسپانیا اعزام شدند، بیان کرد: امیرحسین اکبری در رده جوانان و سیدمجتبی حسینی در رده بزرگسالان به‌عنوان دو مازندرانی به این مسابقات اعزام نشدند.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی مازندران در ادامه با بیان اینکه فدراسیون برای حضور تمامی ملی‌پوشان در این مسابقات تلاش زیادی انجام داد، خاطرنشان کرد: عدم صدور ویزا از سوی سفارت اسپانیا بوده و فدراسیون ورزش‌های رزمی تا آخرین لحظه برای حل مشکل ملی پوشان تلاش کرد که در نهایت بی سرانجام ماند.
قلی‌زاده با بیان اینکه مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ طی روزهای ششم تا دهم آبان ماه در اسپانیا برگزار می‌شود، افزود: اردوی آمادگی تیم ملی جوانان و بزرگسالان قبل از اعزام به مدت 10 روز به میزبانی مازندران در بابل برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه سطح کیفی اردوی ملی‌پوشان در مازندران مناسب بود، گفت: ملی‌پوشان با آمادگی و انگیزه خوبی راهی مسابقات جهانی اسپانیا شدند تا روی سکوی قهرمانی قرار گیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار