جلسه پرسش و پاسخ مجموعه مدیریت شهری اوشان فشم میگون با شهروندان به همراه حضور مسئولین ادارات رودبار قصران در در مسجد جامع میگون برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ 19 May 2024
در مسجد جامع میگون برگزار شد
 
جلسه پرسش و پاسخ مجموعه مدیریت شهری اوشان فشم میگون با شهروندان در مسجد جامع میگون برگزار شد
 
 
شهردار اوشان فشم میگون : دغدغه شهروندان دغدغه مجموعه مدیریت شهری می باشد.
 
جلسه پرسش و پاسخ مجموعه مدیریت شهری اوشان فشم میگون با شهروندان در مسجد جامع میگون برگزار شد
 
وی به فعالیت های صورت گرفته اشاره کرد که بدین شرح می باشد : پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان دیون از سنوات گذشته، پرداخت حقوق معوقه پرسنل و به روزرسانی، محقق شدن بودجه های سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ،راه اندازی استخر باران فشم، کافه رستوران پارک امام علی(ع) اوشان،مهد کودک سرقلا فشم، خرید ماشین آلات سنگین و تعمیر ماشین آلات سنگین از سنوات گذشته، سپرده ۷۰ میلیارد تومانی در بانک شهر و دریافت سود حاصل از آن برای شهرداری، افتتاح پل حاجی آباد و هملون و ۱۵ خرداد، دیوار تصفیه خانه میگون، به روزرسانی و بازنگری طرح هادی و الحاق بافت قدیمی به شهر از جمله حاجی آباد و آهنگرک، تبدیل حریم ۱۵۰ متر به ۲۰ متر و ... 
 
ایشان در پایان دغدغه شهروندان را دغدغه مجموعه مدیریت شهری دانست و به مهم ترین اولویت در حال حاضر مجموعه مدیریت شهری پرداخت و بیان نمود : این نوید را به شهروندان می دهیم که در سال جاری آسفالت کلیه معابر اصلی و فرعی را با بودجه ۱۴۰ میلیارد تومانی از ابتدای خرداد ماه سال جاری آغاز خواهیم کرد و در تلاشیم بتوانیم کارهای ارزنده ای را برای شهر اوشان فشم میگون انجام دهیم. 
 
جلسه پرسش و پاسخ مجموعه مدیریت شهری اوشان فشم میگون با شهروندان در مسجد جامع میگون برگزار شد
 
رئیس شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون : با حضور فرمانداری مستقل بسیاری از مشکلات شهر برطرف خواهد شد.
 
ایشان مطرح نمود : مجموعه مدیریت شهری در خصوص تمام موارد شهری جلسات متعددی برگزار نموده و با توجه به اینکه ادارات در شهرمان به صورت نمایندگی فعالیت می کنند لذا پاسخگویی کامل به شهروندان و رفع نیازهایشان را نخواهند داشت و با حضور فرمانداری مستقل و شهرستانی شدن این اتفاقات و مشکلات برطرف خواهد شد. 
 
منتخب مردم در پارلمان شهری در ادامه افزود : در بحث آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، راه اندازی اماکن ورزشی شهر به صورت بی یو تی از جمله استخر باران فشم، سالن ورزشی میگون نو، زمین فوتبال اوشان، پل ورزشی فرهنگی هملون و ... فعالیت های قابل توجهی صورت گرفته است.
 
فرزاد آقا محسنی در خاتمه تصریح نمود : شورای دوره ششم و شهردار اوشان فشم میگون طی مدت زمان سپری شده از عمر شورا فعالیت ها و پروژه های خوبی را در راستای رفاه و آسایش شهروندان به سرانجام رسانده و کما فی السابق تمام تلاشمان را بیش از پیش ادامه داده و از هیچ کوششی تا پایان دوره دریغ نخواهیم داشت.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار