قطع درختان از اراضی جنگلی مازندران، زیستگاه ببر ایرانی را که آخرین بار در دهه 50 مشاهده شده بود، نابود کرد. از زمان انقلاب و از سال 1357، جنگل‌های ایران قربانی تخریب فزاینده‌ای شده‌اند و حدود یک میلیون هکتار از جنگل‌های زاگرس غنی از نظر زیست محیطی به دلیل تغییرات اقلیمی از بین رفته است.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲ 17 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

 

رییس دفتر برنج جهاد کشاورزی مازندران از بذرپاشی ۱۲۳ هزار هکتار شالیزار برای کشت برنج در استان خبر داد.

 

اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران سال ۱۴۰۳ برگزار گردید.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده توسط مأموران انتظامی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم نساجی را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا در دیدار مقابل ملوان به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان نقدی جریمه محکوم کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: ۲۸ مرکز خرید برنج در استان همچنان از شالیکاران استان برنج‌های باقی مانده از سال‌های پیش را خریداری می‌کنند.

 

مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از معافیت پرداخت پذیره برای املاک موقوفی در استان خبر داد.

تالاب میانکاله کمی جان گرفت/ ۴.۵ میلیون متر مکعب آب از شبکه آبیاری و زهکشی گلورد به تالاب بین المللی میانکاله منتقل شد.

آسمان فردای استان مازندران صاف تا نیمه ابری و دمای هوا نیز روند افزایشی دارد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران از توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷ هزار نهال گل محمدی در روستای امافت سوادکوه در سال جاری خبر داد.

ناظر گمرکات مازندران از افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات مرکبات از گمرکات استان خبر داد و میزان آن را ۷۸ هزار تن به مقصد ۱۶ کشور اعلام کرد.

رییس پلیس راهور مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و نیم صبح فردا در ساری به مناسبت اجرای مراسم روز ارتش خبر داد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام همزمان مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی اردبیهشت ماه ۱۴۰۳ در روز شنبه یکم اردیبهشت خبر داد.

محمد هادی ساروی کشتی گیر مازندرانی وزن ۹۷ کیلوگرم در دیدار فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در قرقیزستان مقابل نماینده میزبان پیروز شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور در تعطیلات عید فطر خبر داد.

انتخاب استاندار جدید مازندران وارد فاز جدید شد
یوسف نوری از دور خارج شد

سید احمدرسولی نژاد نماینده فیروزکوه و دماوند ، ابوطالب شفقت معاون وزیر کشور و مهدی سعادتی نماینده فعلی مجلس گزینه های جدی دولت برای استانداری مازندران می باشند 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار