پدر شهیدان الله کرم خرسندیان، الله کس نوربخش و حجت الاسلام محمد خرسندیان به دلیل کهولت سن در سن ۹۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲ 10 April 2024
پدر شهیدان خرسندیان به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ مراسم تشییع پدر شهیدان خرسندیان فردا پنج شنبه ۲۳ / ۱ / ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ از شرف آباد به سمت زادگاهش برگزار و در کنار فرزندان آسمانی اش به دست ابدیت سپرده خواهد شد.


مرحوم حاج امرالله خرسندیان دارای نشان ایثار از دستان رئیس جمهور، پدر سه شهید دفاع مقدس؛ " الله کرم،  الله کس و محمد خرسندیان" است. الله کرم در شهریور سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید، الله کس سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان آسمانی شد و شیخ محمد خرسندیان نیز چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پدر شهیدان خرسندیان به فرزندان شهیدش پیوست.

پیام تسلیت مجموعه سپاه فتح در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح استان در پیامی درگذشت پدر گرانقدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفتند.

متن پیام سردار حمید خرم دل و حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح به شرح زیر است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهیدان گرانقدر الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان

درگذشت اسوه صبر، ایثار و ایمان مرحوم مغفور حاج امرالله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان خرسندیان از دلاوران دوران هشت سال دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم شد.

پدران مومن شهدا که عزیز‌ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تاسی به سیره حضرت سید الشهدا (ع)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم خرسندیان، برای آن مرحوم از درگاه پروردگار متعال علو درجات و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.

ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان و فرزندان شهیدش محشور و همجوار گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار