سردار عباس بایرامی در گردهمایی رزمندگان و ایثارگران بخش کومله
کد خبر: ۱۱۶۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶ 10 April 2024

شهید زاهدی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بودشهید زاهدی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بودشهید زاهدی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بودشهید زاهدی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بودشهید زاهدی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بودشهید زاهدی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بودشهید زاهدی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بودشهید زاهدی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بودشهید زاهدی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بودشهید زاهدی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بود

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان وی با اشاره به اخلاص و اخلاق شهید زاهدی، افزود: این شهید بزرگوار مجاهد فی سبیل الله بود و سرانجام به دست پلیدترین انسان های روز زمین به شهادت رسید.
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، با بیان اینکه صهیونیست های جنایتکار در غزه 16 هزار کودک و هشت هزار زن را به شهادت رساندند، عنوان کرد: مردم مظلوم و بی گناه غزه هر روز به دست این کودک کش ها شهید و مجروح و آواره می شوند.
بایرامی با اشاره به اثبات حقانیت جبهه مسلمانان با محوریت جمهوری اسلامی ایران در برابر صهیونیست ها، تصریح کرد: امروز دنیا علیه اسرائیل قیام کرده و شاهد بیداری هستیم.
وی با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در جمع افسران فراجا، خاطرنشان کرد: رهبری غرب را بازنده اصلی حمله اسرائیل به غزه دانستند و در سخنرانی های اخیرشان نیز بر این امر تاکید فرمودند.
این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه خون شهدای مظلوم قدس در فلسطین و عراق و یمن و لبنان موجب پیروزی جبهه حق خواهد شد، گفت: فضای رسانه ای دنیا نیز به نفع جبهه مقاومت است.
وی شهید زاهدی را شهید قدس دانست و اضافه کرد: هدف نهایی شهید زاهدی، آزادی قدس بود و در این راه توفیق شهادت نصیبش شدو
بایرامی با اشاره به چگونگی پاسخ ایران به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی، ادامه داد: ایران اسلامی با استفاده از بال های مقاومت در عراق و لبنان و سوریه و سمن و فلسطین به دشمنان پاسخ مناسب خواهد داد.
وی با بیان اینکه یمنی های غیور و مجاهد نفس آمریکایی ها را گرفته اند، افزود: حماس به خط اسرائیل زد و شکست صهیونیست ها را موجب شد و لذا این جنایت ها نوعی واکنش است که با حمایت قطعی غرب انجام می شود.
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور نخستین دستاورد طوفان الاقصی را آمدن فلسطین به صدر اخبار دنیا دانست و تاکید کرد: امروز فلسطین و غزه اولویت اول دنیاست، یعنی این خون ها نتیجه داده و باید منتظر نابودی اسرائیل و آزادی قدس باشیم.
بایرامی واکنش ایران به شهادت سردار زاهدی و همرزمانش را قطعی دانست و یادآور شد: مکان و زمان و چگونگی این پاسخگویی با توجه به نیاز جبهه مقاومت تعیین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار