مدیر تعاون روستایی لرستان از توزیع بیش از ۳۰۰۰ تن انواع بذور اصلاح‌شده بین کشاورزان استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ 09 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، غلامعلی فتحی اظهار کرد: یکی از وظایف ما، توزیع انواع نهاده‌های دامی توسط اتحادیه‌ها و تشکل‌های تحت پوشش شبکه تعاون روستایی استان است. در این راستا، سال گذشته ۱۱۰ هزار تن نهاده دامی در استان توزیع شده است.

وی از توزیع انواع کود‌های شیمیایی (آلی، زیستی و ریز مغذی) بین کشاورزان استان خبر داد و گفت: سال گذشته ۶۷۰۰ تن انواع کود شیمیایی بین روستاییان استان توزیع شد. همچنین ۳۲۲۳ تن تولید و فرآوری انواع بذور اصلاح‌شده در استان انجام و بین کشاورزان لرستانی توزیع شده که این رقم در ابتدای سال، ۱۶۱ درصد رشد داشته است.

فتحی بیان کرد: ۱۱ هزار و ۷۹۱ کیلوگرم انواع سموم شیمیایی تامین و بین کشاورزان استان توزیع شده که ۱۲۹ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. همچنین ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر به ارزش ۱۰۷ میلیون ریال توزیع مواد سوختی (بنزین، نفت، گازوئیل، روغن، گاز طبیعی، مایع و ...) در جامعه هدف توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی لرستان از توزیع آرد خانه‌پزی روستایی به مقدار ۳۴ هزار تن در بین روستاییان استان خبر داد و افزود: خرید توافقی و حمایتی انواع محصولات کشاورزی به میزان ۴۰ هزار تن، تامین و توزیع ۵۰۰ تن میوه شب عید برای تنظیم بازار میوه در روز‌های پایانی سال، تامین و توزیع ۱۰ تن خرما برای تنظیم بازار این محصول در ماه رمضان، تامین و توزیع ۱۷۰ تن گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد برای تنظیم بازار این فرآورده در ایام پایانی سال (توزیع گوشت کماکان ادامه دارد) از جمله اقدامات اداره تعاون روستایی لرستان در سال گذشته بوده است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار