امام جمعه بافق:
امام جمعه بافق گفت: متولیان امور باید با امکاناتی چون کتابخانه ها، اکران فیلم، مسابقات ورزشی، اردوهای راهیان نور و مسابقات فرهنگی، باورهای دینی و فرهنگ بومی را در جوانان این مرز و بوم تقویت کنند .
کد خبر: ۱۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹ 08 March 2015
فرهنگ بومی و باورهای دینی جوانان را تقویت کنیم
به گزارش تابناک یزد،  حجت الاسلام سید جواد سلیمانی به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید در جمع تعدادی از مردم و مسوولان این شهرستان افزود: دشمن سعی دارد ابتدا با تهی کردن جوانان از فرهنگ دینی، خود باوری را از آنها بگیرد و آنگاه نقشه های شوم خود را در راستای انحراف این قشر به مورد اجرا گذارد.

وی بر ضرورت ارتقا و اعتلای فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: مسوولان فرهنگی باید در تحقق این امر مهم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی گفت: شهادت طلبی در دوران دفاع مقدس از ارزشهای والایی برخوردار بوده که امروز پس از گذشت 27 سال همچنان سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است.
امام جمعه بافق گفت: مسئولان فرهنگی در راستای فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند و با تهیه فیلم و کتاب وارد صحنه شوند تا نسل جوان بداند برای این انقلاب و حفظ ارزشها چه خونهایی ریخته شده است.
وی جوانان را قشری تحصیل کرده و آگاه خواند و افزود: با بصیرت افزایی و آگاه کردن آنها از نقشه شوم دشمنان می توان این قشر را آماده مقابله با تهاجم فرهنگی دنیای استبداد کرد.
سلیمانی خطاب به جوانان گفت: منطقه ما در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد لذا مراقب باشید تا خدای ناکرده در دام اعتیاد گرفتار نشوید زیرا یکی از برنامه مخرب دشمن در مقوله جنگ نرم، معتاد کردن جوانان میهن اسلامی است.
به گزارش ایرنا، شهرستان بافق 252 شهید، 173 جانباز و 66 ازاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار