فرماندار قم با بیان این که ۳۲۷ تن میوه شب عید به قیمت تنظیم بازار در نقاط مختلف شهر قم توزیع می شود، بر توزان و نظارت بیشتر بازار در این ایام سال تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۵ 20 March 2024

به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان روز سه شنبه در حاشیه بازدید میدانی از غرفه‌های طرح تنظیم بازار میوه‌ نوروزی، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بر توزیع میوه با کیفیت با قیمت مناسب تاکید کرد و به گفت‌وگو با فروشندگان و شهروندان پرداخت.

وی افزود: باید تعادل، توازن و نظارت بر بازار در این ایام بیشتر از سایر مواقع سال باشد، با توجه به اینکه نیاز مردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است، باید با برنامه ریزی درست و هماهنگی بین مسوولان آرامش و اطمینان لازم برای شهروندان ایجاد شود.

ذاکریان خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مرتبط برای نظارت بیشتر بر بازار شد و اظهار داشت: ۱۵ نقطه شهری که برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است، باید با مدیریت و نظارت کامل بررسی شود.

فرماندار قم گفت: ۳۲۷ تن میوه شامل ۲۲۰ تن پرتقال به قیمت هرکیلوگرم ۱۸۰ هزار ریال، ۱۲۷ تن سیب به قیمت هر کیلوگرم ۳۴۰ هزار ریال و ۱۴.۵ تن خرما به قیمت هر کیلوگرم یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در عید نوروز در جایگاه های عرضه میوه‌های تنظیم بازار شهرستان قم توزیع می‌شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، جایگاه های عرضه میوه از ۲۷ اسفندماه امسال فعال شده اند.

ذاکریان گفت: مردم می توانند گزارش تخلف های صنفی را به بازرسان اتاق اصناف قم گزارش دهند یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

فرماندار قم همچنین امروز به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت قم بازدید کرد.

ذاکریان در دیدار با محمدرضا حصیری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک ۲۹ اسفند روز ملی صنعت نفت، از زحمات و تلاش‌های مدیر منطقه و همکاران تقدیر کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار