مدیر هماهنگی و ترویج کشاورزی جنوب کرمان از برگزاری ششمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان خبر داد و گفت: این نمایشگاه روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه در محل سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 07 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، مهدی میجانی به نقش جامعه زنان در عرصه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: جامعه زنان همواره در همه صحنه‌های انقلاب پیشرو بودند و فداکاری‌ها و پشتیبانی‌های این قشر تاثیرگذار به عنوان یک سند افتخار در تاریخ انقلاب ثبت شده است.

وی از سختکوشی زنان روستا و عشایر به نیکی یاد کرد و افزود: زنان روستایی و عشایر نقش کلیدی در تضمین سلامت و امنیت غذایی ایفا می‌کنند.

میجانی  با تشریح  جزئیات برگزاری  ششمین نمایشگاه دستاوردهای زنان روستا و عشایر اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و اجرای تفاهم‌نامه مشترک فی مابین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، ششمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های زنان روستایی و عشایری جنوب کرمان با ۳۰ غرفه از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ اسفندماه با حضور کارآفرینان زن روستایی و عشایر هشت شهرستان در محل  سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را فرهنگ‌سازی و ارائه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر عنوان کرد و افزود: معرفی فرهنگ، آداب و رسوم و توانمندی‌های زنان روستایی و عشایری به‌منظور تجاری‌سازی و حمایت از کسب و کارهای خرد زنان روستایی جهت معرفی به بازارهای هدف از دیگر اهداف این رویداد در حوزه زنان بشمار می‌آیند.

به گزارش ایسنا، ششمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان از روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه به مدت سه روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ دایر است و بازدید برای عموم آزاد است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار