آیت الله محمدی لائینی اظهار کرد که آن دانشجو و دانشگاهی که فضایش اصلا هیچ واکنشی نسبت به کشتار مردم دنیا ندارد هیچ احساس یادآوری، همدردی، دفاع و حمایت نداشته باشد، خروجی‌ها و دانشجویان بی‌تفاوتش بعدا که به پست و مقام‌ها برسند یا خیانت می‌کنند یا هم‌دست با ظالمان می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 04 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دانشگاه‌ها نباید نسبت به حوادثی که در جهان و منطقه اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت باشند گفت: شهادت بیش از ۳۰هزار نفر در غزه که در طول چهار ماه نگران‌کننده بوده و بیشتر مربوط به حوزه سلامت است و باید صدای معترضانه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی را بلند کند.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دومین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی که با یاد شهدای غزه در سالن پیامبر اعظم (ص) ساری برگزارشد، ضمن تبریک حضور جانانه مردم در انتخابات، اظهار کرد: آنچه که بر زیبایی ورزش می‌افزاید عنوانی است که در این اختتامیه به این مسابقات در تکریم از مردم مظلوم غزه داده شده که این تکریم بعد انقلابی و ارزشی است که به بعد ورزش افزوده شده است.

وی افزود: این عنوان این پیام را می‌دهد که دانشگاه‌ها نباید نسبت به حوادثی که در جهان و منطقه اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت باشند، باید حامی مظلومان باشند.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: آن دانشجو و دانشگاهی که فضایش اصلا هیچ واکنشی نسبت به کشتار مردم دنیا ندارد هیچ احساس یادآوری، همدردی، دفاع و حمایت نداشته باشد، خروجی‌ها و دانشجویان بی‌تفاوتش بعدا که به پست و مقام‌ها برسند یا خیانت می‌کنند یا هم‌دست با ظالمان می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: باید همگام با آموزش، بعد انقلابی، استکبارستیزی در سرشت و روحیه‌ دانشجویان باشد، رسالت و مسئولیت خود را بداند که علم، دانش، توان‌، انرژی و مهارت خودش را در خدمت ظالمان قرار ندهد و در خدمت مظلومان قرار بدهد اگر این درس را نگیرد بعدها سرمایه‌های معرفتی، علمی و فکری خود را در خدمت ظالمان قرار می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: درود خدا به شما و ۳۰هزار شهید غزه که در طول بیش از چهار ماه به شهادت رسیدند که این آمار بیشتر نگران‌کننده است و بیشتر مربوط به حوزه سلامت است اینهمه کشته، مجروح، نبود دارو، بیمارستان، امکانات معالجه و درمان مربوط به بهداشت و درمان است و باید صدای شما دانشجویان علوم پرشکی را بلند کند و از دنیا طلب دارو و درمان برای این مظلومان داشته باشید. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار