مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت با حضور مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت در تالار مرکزی یزد و در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ 04 March 2024
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، احسان عابدی اظهار کرد: این نمایشگاه در آستانه ماه مبارک رمضان و از روز پنج‌شنبه، ۱۷ اسفندماه جاری در تالار مرکزی یزد آغاز به‌کار می‌کند و به مدت پنج روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برپا می‌شود، غرفه‌های متنوعی در نظر گرفته شده و تمرکز ویژه‌ای در حوزه نوآوری‌های قرآن و فضای مجازی و قرآن دارد.
عابدی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با محوریت قرآن و عترت ارائه می‌شود بیان کرد: در کنار آن نیز برنامه‌های جانبی اعم از محافل، نشست‌های قرآنی و برنامه‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه جزییات دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان متعاقباً اعلام خواهد شد، هدف از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت را ترویج فرهنگ قرآن و عترت(ع) در بین اقشار مختلف و همچنین آشنایی مردم و علاقه‌مندان به علوم قرآنی با جدیدترین آثار و تولیدات در این حوزه برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار