شهردار مهران:
شهردار مهران گفت: در راستای توانمندسازی و رفاه حال شهروندان، روکش آسفالت محله‌های کم برخوردار شهرستان مهران به طول ۳۰ هزار مترمربع در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 05 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ جلال‌الدین محمدی شهردار مهران، با بیان اقدامات صورت گرفته در محلات کم برخوردار گفت: انجام این اقدامات در راستای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب برای توانمندسازی، توسعه و رفاه حال شهروندان در محله‌های کم برخوردار و بافت های فرسوده شهری صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای توجه به محله‌های کم‌برخوردار سطح شهر، برنامه‌هایی از قبیل اجرای عملیات جدول‌گذاری در معابر شهری به مساحت ۲ هزار مترمربع، پروژه موزائیک‌فرش معابر به مساحت ۵ هزار مترمربع، اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری محله‌های دارای بافت فرسوده به مساحت ۳۰ هزار مترمربع در حال اجراست.

شهردار مهران ادامه داد: علاوه بر اقدامات ذکر شده، در جهت تکمیل سرانه فضای سبز شهری ۲ پارک محله‌ای نخل و زیتون نیز به مساحت ۳ هزار مترمربع ‌از قبل تجهیزات کامل بازی کودکان، ست‌های ورزشی، فضای سبز شهری نیز احداث کرده‌ایم.

محمدی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه شهرداری توجه به تمام نقاط شهر و محله‌های کم‌برخوردار است و امیدواریم توانسته باشیم با اقدامات صورت گرفته رضایت شهروندان را جلب کرده باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار