مسؤول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: ۱۴۰۰ اثر در قالب‌های مختلف در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر داوری شدند.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 21 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، اسلام پیله‌ور ملکی امروز (دوم اسفند ماه) در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با حضور مسؤولان کشوری و لشکری استان در سالن ولایت برگزار شد، با اشاره به ارسال ۱۴۰۰ اثر از اهالی رسانه استان اردبیل، گفت: داوری آثار با تلاش داوران انجام و نفرات منتخب مشخص شدند.

او به برگزاری جام رسانه امید با شرکت ۱۵ تیم اشاره کرد و ادامه داد: امسال اجرای راویان پیشرفت برای امیدآفرینی را در برنامه داشتیم.

وی اظهار کرد: جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه، فرزندآوری در کنار ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی از جمله بخش‌های نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بود.

او بیان کرد: نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، نماهنگ، گزارش تصویری، مستند و پادکست برگزار و از نفرات برتر این بخش تجلیل شد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس اشاره و اضافه کرد: شعار سال و جهاد تبیین و مشارکت حداکثری محور‌های اصلی و دستور این دوره از جشنواره بود و آثاری نیز در این بخش‌ها داوری شدند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار