مدال طلا و جایزه ویژه المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) به جوان مخترع ایلامی رسید.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ 21 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ ششمین دوره نمایشگاه ابتکارات و المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) با هدف شناسایی و تشویق مخترعان، پژوهشگران و با مرکزیت دانشگاه آزاداسلامی در مجتمع اکومال کرج در هفت لیگ نمایش آزاد، اختراعات و نوآوری، ابداعات و ابتکارات، دستاورد‌های علمی و پژوهشی، ربات بولینگ و لیگ مهندسین فردا برای ششمین دوره متوالی برگزار شد.

این دوره از المپیاد  رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) با حضور بیش از ۳5۰ شرکت‌کننده به همراه بیش از 500 بازدیدکننده از سراسر کشور در تاریخ 26 الی 27 بهمن ماه به میزبانی استان البرز برگزار شد.

در این دوره، مخترع جوان ایلامی حشمت الله نوری زاده با اختراعی در حوزه کاربرد مهندسی در هوشمند سازی کشاورزی موفق شد مدال طلای ششمین المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) در سال 1402 را کسب کند.

همچنین در مجموع ،بخش ویژه که شامل دستاورد‌های علمی و پژوهشی، ابداعات و ابتکارات و ثبت اختراع مخترعین بود با نظر تیم داوری، جایزه ویژه ششمین المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) نیز به  حشمت الله نوری زاده اعطا شد.

شایان ذکراست ؛ این مخترع ایلامی هم اکنون دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در دانشگاه شهید بهشتی تهران و در حال اتمام رساله دکتری خود در زمینه شبکه های توزیع هوشمند انرژی است./م

درخشش جوان ایلامی در المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ)

بیشتر بخوانید: 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار