خرید‌های جدید شمس آذر، نشان‌های رنگارنگ مرشدان استان در رقابت‌های کشوری و کسب نشان برنز تکواندوکار قزوینی در مسابقات بین‌المللی جام ریاست فدراسیدن جهانی اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ 20 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، امید علیپور با عقد قراردادی به مدت ۲ فصل و نیم به شمس آذر قزوین پیوست. این مهاجم ۲۳ ساله در نیم فصل اول لیگ یک، تیم نفت‌وگاز گچساران را همراهی می‌کرد.

پیش از این سجاد بازگیر هافبک مهاجم فصل گذشته ملوان بندرانزلی با عقد قرارادادی یک ساله به شمس‌آذر پیوسته بود. امیر شبانی مدافع فصل گذشته پیکان تهران هم به مدت یک فصل و نیم با شمس‌آذر قرارداد امضا کرد.

نشان‌های رنگارنگ مرشدان استان در رقابت‌های کشوری

به گزارش ایسنا، علیرضا امینی و علی‌کبر خوئینی در این مسابقات مرشدان قهرمانی کشور که به میزبانی قم برگزار شد نایب قهرمان شدند.

در بخش گروهی این رقابت‌ها هم تیم ترکیبی حامد و علیرضا امینی عنوان سومی را از آن خود کردند.

نشان برنز تکواندوکار قزوینی در مسابقات بین‌المللی

در مسابقات بین‌المللی جام ریاست فدراسیدن جهانی محمد امین کریمی در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم با پیروزی مقابل رقبای ایرانی و پاکستانی و قبول شکست مقابل اشرافی مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کریمی سه روز قبل هم در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر نشان ارزشمند طلا را کسب کرده بود. پیش از این ابراهیم حسینی مدال نقره، حدیثه اماره و پرنیا سلمانی هم مدال برنز جام فجر را کسب کرده بودند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار