کد خبر: ۱۱۵۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 20 February 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود در دوره آموزش مشترک توجیهی نمایندگان فرماندار وناظر مسئول شعب اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری که در سالن همایش دانشکده پرستاری و مامائی حضرت زینب کبری(س) شهر لنگرود برگزار گردید، با بیان اینکه مشارکت مردم در این دوره از انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت است گفت: اقتدار و صلابت نظام با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین می شود.
محمد رضا جلالی با اشاره به این مطلب که دشمن در تلاش است مردم را از حضور در پای صندوقهای رای مایوس سازد افزود : آنها از این طریق در صددند اقتدار نظام را زیر سوال ببرند.
وی انتخابات را یک کار جمعی هماهنگ دانست و ابرازکرد: بحمدالله هرجایی بعد از انقلاب نیازمند حضور مردم در عرصه های سیاسی اجتماعی بودیم آنان حضور تاثیر گذار داشته وخوشبختانه بواسطه این حضور یکپارچه، چالش ها مرتفع یا مدیریت گردید.
فرماندارلنگرود در ادامه ابراز کرد: شماها وهمه ماها که مجری انتخابات هستیم باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی که متضمن سلامت وامانتداری باشد را بکار گیری کنیم.
فرماندار لنگرود بر رعایت اصل امانت داری و پرهیز از جانبداری واعمال حب وبغض در پیرامون مصداقی خاص در روند برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و از عوامل اجرایی ونظار شعب اخذ رای خواست از اکنون تا پایان انتخابات، به این مهم به جد توجه گردد.
وی در خاتمه سخنان حضور پرتراکم وپرشور مردم در انتخابات را ضامن جمهوریت و مقبولیت نظام دانست و ابراز امیدواری کردبا تفضلات الهی و وباور به دشمن شناسی مردم قهرمان ایران ، شاهد مشارکت بالای مردم در این دوره از انتخابات خواهیم بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار