مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان زنجان گفت: مجموعه آموزش‌ و پرورش استان نیز در جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری همه تلاش خود را به کار بسته و در ایام باقی مانده تا برگزاری انتخابات نیز انجام خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ 14 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی اسماعیلی امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه) در همایش حماسه حضور ابهر، اظهار کرد: وظیفه ما انجام کار تبیینی برای اسلامیت و جمهوریت نظام و فرهنگ اصیل انقلاب‌مان است.

وی با توضیح اینکه نظام اسلامی بعد از سال ۵۷ به غیر از مواهبی که در ابعاد مختلف تکنولوژیک به کشور ما هدیه داده است در بعد نرم‌افزاری نیز آورده‌های بسیار زیادی داشته است، تصریح کرد: معلمان نیز به نوعی پرچمدار این مباحث محسوب می‌شوند.

اسماعیلی، آموزش و پرورش را به عنوان گسترده‌ترین نهاد تاثیرگذار در تار و پود جامعه دانست و افزود: از آنجایی که آموزش و پرورش و فرهنگیان فرهیخته با اولیا و دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی در ارتباط بوده و تربیت آن‌ها را به عنوان نسل تمدن‌ساز بر عهده دارند یقینا جایگاه ممتاز و ویژه آموزش‌وپرورش انکارناپذیر است.

وی با توضیح اینکه برگزاری این جلسات می‌تواند زمینه تاثیرگذاری فراوانی جهت شرکت همگان در پای صندوق‌های رای در متن و بطن جامعه داشته باشد، ادامه داد: مجموعه آموزش‌وپرورش استان نیز در جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری همه تلاش خود را به کار بسته است و در ایام باقی مانده تا برگزاری انتخابات نیز انجام خواهد داد.

این مسئول تصریح کرد: مقبولیت، تداوم، استقلال و کرامت نظام و حاکمیت به حضور مردم در انتخابات بستگی دارد، بنابراین همگان وظیفه داریم زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار