رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: در ۱۰ماهه سال‌جاری، ۱ میلیارد و ۶۳۸میلیون تومان تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۸۹نفر از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 14 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، عباس معصومی اظهار داشت: در ۱۰ماهه سال‌جاری، ۱ میلیارد و ۶۳۸میلیون تومان تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۸۹نفر از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

 

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت در رامسر  

وی افزود: ۷۴ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۱میلیارد و ۲۶۸میلیون تومان در قالب وام کارگشایی به منظور کمک به تأمین ودیعه مسکن، امور ضروری از جمله ازدواج، درمان و وام سفر اربعین و... بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر در ادامه گفت: ۵فقره از این تسهیلات به مبلغ ۱۱۰میلیون تومان در قالب وام مسکن مددجویان به منظور کمک به تعمیر و بازسازی مسکن بوده است.

معصومی افزود: ۵فقره تسهیلات به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت به مبلغ ۲۰۵ میلیون تومان نیز در بخش اشتغال‌زایی از منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی گفت: ۲ فقره تسهیلات به دانشجویان تحت حمایت بابت شهریه و ۳‌فقره تسهیلات بابت سفر زیارتی اربعین به مبلغ ۵۵ میلیون تومان از منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر بیان کرد: تسهیلات پرداختی کارگشایی از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تا سقف ۱۰میلیون تومان بدون کارمزد پرداخت می‌شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار