صلاحیت سه کاندیدای دیگر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخابیه «قزوین، البرز و آبیک» و «تاکستان» به تایید شورای نگهبان رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 09 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان شب گذشته در گفتگو با بخش خبری ۲۴ شبکه خبر صداوسیما، از پایان مهلت یک ماهه شورای نگهبان برای بررسی اعتراضات و شکایات داوطلبان تاییدنشده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان خبر داد.

وی افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته توسط اعضای شورای نگهبان تعداد نامزد‌های این انتخابات به حدود ۱۵ هزار نفر افزایش یافت.

طحان‌نظیف همچنین عنوان کرد: بیش از ۷۳ درصد از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند که نصاب بی‌سابقه‌ای در تایید صلاحیت‌ها در برگزاری انتخابات در کشور محسوب می‌شود.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار فارس در قزوین، در این مرحله و از بین کاندیدا‌های مطرح، نام علی فرخزاد معاون سابق امور عمرانی استانداری قزوین و صدیقه ربیعی مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری قزوین کاندیدا‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک و همچنین امیر طاهرخانی نماینده ادوار مجلس که در این دوره نیز از حوزه انتخابیه تاکستان به عنوان داوطلب در انتخابات شرکت کرده، در بین افراد تایید صلاحیت شده، قرار گرفته است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار