نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: انتخاب مسوولان مختلف توسط مردم تحولات زیادی را در کشور ایجاد می‌کند و می‌توان گفت انتخابات منشأ تحول کشور است.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 09 February 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن موجب در هم پیچیده شدن طومار استکبار، قطع دست متجاوزین به اموال و دارایی مردم شد

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک بعث و تحول بود، اظهار کرد: حکومت پهلوی با پشتیبانی استکبار، عزت و استقلال ایران عزیز را هدف گرفته بودند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: ۲۲ بهمن روز فریاد کشیدن بر سر تمام نظام استکباری است که در ایران، افغانستان، یمن و … خون زنان و کودکان را بر زمین می‌ریزند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: شهادت ۲۷ هزار نفر در غزه آبروی انسانیت را برده است.

وی خاطر نشان کرد: ۲۲ بهمن صحنه فریاد زدن مردم بر سر نظام استکباری و خائنین به ملت است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند و عامل بازدارنده در قبال اقدامات هزینه‌ساز دشمن خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات منشأ تحول است گفت: انتخاب مسئولین مختلف توسط مردم تحولات زیادی را در کشور ایجاد می‌کند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: اقدام راهبردی مجلس در برابر زیاده‌خواهی استکبار یک حرکت مناسب و ارزنده است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: انتخاب آگاهانه و مسئولانه اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار