استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اهمیت زیادی دارد و فشار خارجی بر کشور را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 08 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی در جشن انقلاب شرکت کالسیمین در شهر دندی و در جمع کارگران این شرکت با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 11 اسفند برگزار خواهد و این انتخابات از اهمیت خاصی برای کشور برخوردار است، اظهار داشت: مردم باید با حضور خود در این انتخابات بار دیگر حضور خود را در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب به نمایش بگذارند.

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: انتخاب نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد و می‌تواند برای توسعه منطقه و استان بسیار مفید باشد که باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه امیرکبیر خدمات بسیار بزرگی را برای کشور انجام داد و مهم‌ترین آن مبارزه با استکبار و استعمار بود، گفت: هر ۱۵ سال یک جنبش در کشور شکل گرفته که راس آن مبارزه با استبداد و استعمار بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ضداستکباری است، اظهار داشت: طی ۴۵ سال گذشته از انقلاب اسلامی، ایستادگی در برابر استعمار و استکبار یک آرمان و ارزش بوده که هدف آن حفظ استقلال و خوداتکایی کشور است. 

افشارچی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیاری در کشور صورت‌گرفته است، افزود: در این مدت اقدامات متعددی در حوزه‌های مختلف برای عمران و پیشرفت کشور انجام می‌شود که به نوع خود جای تقدیر و تشکر دارد ولی هیچ یک جای مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را پر نمی کند چون انتخابات نماد اقتدار کشور است. 

وی با بیان اینکه طی ۴۵ سال گذشته کارهای متعددی برای آبادانی کشور انجام گرفته است، اضافه کرد: راه نرفته زیادی وجود دارد و تمامی تلاش مسئولان خدمتگزاری به مردم است. 
 استاندار زنجان با برشمردن اقدامات شاخص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: کارهای انجام‌گرفته‌ در مقایسه با قبل انقلاب بسیار زیاد بوده و نمود عینی آنها در بخش‌های مختلف قابل‌مشاهده است. 

وی با بیان اینکه در بحث آب و برق و گاز خدمت بسیار خوبی در استان زنجان انجام شده است، اظهار داشت: به عنوان مثال ضریب نفوذ گاز در روستاهای زنجان به ۹۶ درصد و در شهرها به ۹۸ درصد رسیده درحالیکه قبل از انقلاب تعداد معدودی از شهرهای کشور از نعمت گاز برخوردار بودند. 

استاندار زنجان با اشاره به سفرهای خود به مناطق مختلف استان و با بیان اینکه هدف از سفر شهرستانی بررسی مشکلات مناطق مختلف استان از نزدیک و گفت‌و‌گو با مردم است، اظهار داشت: با این سفرها برای حل این مشکلات تلاش می‌کنیم.

در ادامه مراسم حکیمی فر، امام جمعه دندی نیز در سخنانی با تبریک ایام‌الله دهه فجر و عید سعید مبعث اظهار داشت: امروز به چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی با وجود همه خباثت‌ها و دشمنی استکبار جهانی رسیده‌ایم.

امام جمعه دندی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با همه خباثت‌ها و دشمنی‌ها در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است، افزود: انقلاب اسلامی امروز به برکت مردم و رهبری انقلاب توانسته است، قله‌های توسعه را بپیماید.
وی با بیان اینکه تفکر جهادی کشور را به موفقیت و پیروزی رسانده است و این حرکت و پویایی در حال ادامه و گسترش است، افزود: امروز دشمن به جنگ تبیینی روی آورده تا اجازه احیای جبهه مستضعفین را نه تنها در کشور بلکه منطقه را ندهد.

حکیمی فر با بیان اینکه امروز اگر افتخاری در گوشه گوشه کشور ثبت می‌شود به برکت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: که باید برای انقلاب جهانی و برای برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

در ادامه این مراسم فرشاد صبری، مدیرعامل شرکت کالسیمین زنجان نیز در سخنانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شعار اغلب سال ها را از موضوع مهم اقتصاد و تولید انتخاب کرده‌اند که این موضوع نشانگر اهمیت فعالیت صنعتگران و تولیدکنندگان است، اظهار داشت: قطعا نیروهای مسلح مولفه اصلی قدرت و اقتدار یک کشور هستند اما صنعتگران و تولیدکنندگان نیز در هر کشوری از اهمیت بالایی برخوردارند.

مدیرعامل شرکت کالسیمین زنجان گفت: این شرکت با وجود تحریم‌های آمریکا موفق شد در سال ۹۹، ۳۲ هزار و ۷۱۱ تن ورق روی تولید کند که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۴۰ هزار تن و در ۱۰ ماهه امسال به ۳۶ هزار تن رسید که انشالله با تلاش همه تلاشگران و کارگران این شرکت تا پایان سال به 43 هزار تن خواهد رسید.

صبری با بیان اینکه این شرکت در سال گذشته به عنوان ۱۰ شرکت برتر صادر کننده ملی شناخته شده است، تصریح کرد: همه این افتخارات با همت و تلاش کارگران این شرکت رخ داده است.

گفتنی در پایان این مراسم از کارگران برتر، قاریان و ورزشکاران فعال شرکت و همچنین برندگان مسابقات فرهنگی و ورزشی شرکت تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار