کد خبر: ۱۱۵۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 04 February 2024

محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود در جمع نمازگزاران روز جمعه این شهرستان با بیان اینکه این انقلاب به برکت امام راحل دستاوردهای مهمی برای ملت به همراه داشته بر لزوم تلاش بیشتر برای استمرار،پایداری و مانایی نظام تاکید کرد به گزارش تابناک گیلان.
محمد رضاجلالی شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل را به عنوان توفیق و هدیه الهی برشمرد و گفت: بر همه ما فرض است برای استمرار و پایداری نظام کوشا وسعی بلیغ داشته باشیم.
وی با بیان اینکه برای بالندگی نظام در این چهل و پنج سال تلاش فراوانی صورت گرفته اظهار کرد:از جمله نقطه کانونی برای پایداری وپیشرفت نظام اسلامی تعمیق مردم سالاری است ومهمترین نماد آن حضور در پای صندق رای وانتخابات است که خوشبختانه با حضور ملت درادوار مختلف انتخابات وصنحه های متعدد اجتماعی وسیاسی روز به روز بر تقویت نظام افزوده شده است.
فرماندار لنگرود حضور و نقش مردم را در اداره جامعه به عنوان میراث گرانبهای امام راحل ذکر و افزود : این میراث گرانبها ،نقش مردم را در همه عرصه ها از جمله تعیین سرنوشت واداره جامعه پررنگ کرده است.
جلالی ادامه داد: این مهم باعث شده تا مردم پیوستگی خود را با آرمانهای انقلاب به خوبی به اثبات برسانند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ،راه خروج از ناامیدی را در شرایط کنونی ،داشتن تصوری از آینده مطمئن وامیدوار عنوان کرد.واظهار امیدواری نمود با بستر سازی برای عصر ظهور این تصویر ترسیم،تا این انقلاب الهی به صاحب اصلیش تحویل گردد.
فرماندار لنگرود مهم ترین مشخصه نظام را در مردم سالاری و نقش مردم در حق تعیین سرنوشت برشمرد و گفت: مطمئنا ملت ایران در یازدهم اسفند ماه برگ زرین دیگری بر صفحات پر افتخار نظام با حضور در پای صندوقهای رای رقم خواهند افزود.
به گفته وی ،تمام اهتمام مسئولین شهرستان بر این است که در بحث انتخابات از آرای مردم به خوبی صیانت کرده، ضمن تمهید مقدمات برای افزایش مشارکت حقی از کسی تضییع نشود.
وی همچنین به خدمات دولت آقای دکتر ریئسی در طی دوره زعامت ایشان در این شهرستان اشاره و گفت: این افتخار را داریم به میمنت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از ۶۶۰میلیارد تومان پروژه در حوزه های مختلف صنعتی، عمرانی وخدماتی افتتاح کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار