مدیرعامل شرکت گاز گیلان
مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: دهه فجر امسال، طرح گازرسانی به ۲۲ روستای سخت گذر و کوهستانی و ۲۲ واحد صنعتی در گیلان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ 04 February 2024

افتتاح ۴۴ طرح گازرسانی دهه فجر امسال در گیلانافتتاح ۴۴ طرح گازرسانی دهه فجر امسال در گیلان

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان؛ عیسی جمال‌نیکویی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر ، گفت: ۴۴ طرح گازرسانی با بیش از ۱۶۴ میلیارد تومان هزینه در دهه فجر ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۲۲ روستای مناطق سخت گذر در شهرستان‌های آستارا، تالش، رودبار، املش و رودسر با ۱۶۱ میلیارد تومان هزینه دهه فجر امسال گازدار می‌شوند، افزود: با گازدار شدن این روستا‌ها، تعداد روستا‌های گازدار در گیلان به ۲ هزار و ۱۵۶ روستا و درصد بهره‌مندی گاز روستایی استان هم به ۴۴/۹۷ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با تاکید بر اینکه برای گازرسانی به این ۲۲ روستا ، ۱۱۶ کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده است، گفت: با بهره بردای از این طرح‌های گازرسانی روستایی، هزار و ۶۰۰ خانوار دیگر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

عیسی جمال نیکویی از همه کارکنان شرکت گاز، پیمانکاران و سازمان‌های همراه برای گازرسانی به مناطق سخت گذر و کوهستانی گیلان قدردانی کرد و گفت: با گازدار شدن این مناطق، کسب و کار‌های محلی و کوچک، تولید و اشتغال در این روستا‌ها رونق گرفته و مهاجرت معکوس از شهر به روستا افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار