رییس حوزه قضایی بشاریات از توابع شهرستان آبیک از بررسی و تعیین تکلیف 67 پرونده مسن و معوق در این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 01 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، رضا محمدی دستجردکی اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه و مراجعه کنندگان به حوزه قضایی بشاریات، کاهش اطاله دادرسی و تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌ها به ویژه پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی بود.

وی ادامه داد: به همین جهت با تلاش مجموعه کارکنان حوزه قضایی و بازبینی کلیه پرونده‌ها با اولویت بخشی به پرونده‌های مسن و معوق و رسیدگی خارج از نوبت به آنها، نتایج حاصله فراتر از پیش بینی‌ها و اهداف تعیین شده برای این حوزه بود.

رییس حوزه قضایی بشاریات اضافه کرد: بر اساس هدف تعیین شده از سوی معاونت انفورماتیک دادگستری استان تا پایان سال ۱۴۰۲ باید تعداد پرونده‌ها به زیر ۲۵۰ فقره کاهش پیدا می‌کرد، این در حالی است که در ۱۰ ماهه سال جاری و زودتر از موعد، موجودی پرونده در حوزه قضایی بشاریات به کمتر از ۲۰۰ پرونده رسیده است.

محمدی دستجردکی افزود: بعد از بررسی ۶۷ پرونده در سال جاری و با در نظر گرفتن کمبود نیرو و ورودی بالای پرونده به دادگاه، همه پرونده‌های مسن و معوق تعیین تکلیف شد و در حال حاضر هیچ پرونده مسن و معوقی در حوزه قضایی بشاریات وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران، میانگین وقت رسیدگی به پرونده‌ها در این حوزه به کمتر از ۲۰ روز رسیده که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار