فرماندار شهرستان نکا گفت: در دهه فجر، ۴۲ پروژه با اعتبار ۲۵۵میلیون و ۴۵۱ هزار تومان افتتاح و ۱۰ پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان کلنگ‌زنی خواهد شد که جمعا ۵۲ پروژه با اعتبار ۵۳۸ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان می‌باشد.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ 30 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، مرتضی رمضانی عصر امروز سه‌شنبه مورخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی پرداخت.

 

تشریح ۵۲ پروژه‌ی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر از سوی فرماندار نکا  

وی اعلام کرد: در دهه فجر، ۴۲ پروژه با اعتبار ۲۵۵میلیون و ۴۵۱ هزار تومان افتتاح و ۱۰ پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان کلنگ‌زنی خواهد شد که جمعا ۵۲ پروژه با اعتبار ۵۳۸ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان می‌باشد.

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه، در بخش بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، ۶ پروژه‌ با اعتبار ۴۶میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داریم تشریح کرد: طرح‌های «بهسازی و آسفالت محور روستایی طوسکلا_حلمسر و حسین‌آباد_نداف‌خیل به طول ۱/۵ کیلومتر» ، «لکه‌گیری و روکش آسفالت محور کمربندی و ورودی از سمت بهشهر به طول ۲۲ کیلومتر رفت و برگشت» قابل افتتاح هستند.

 

تشریح ۵۲ پروژه‌ی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر از سوی فرماندار نکا  

رمضانی افزود: طرح‌های «بهسازی و آسفالت محور روستایی سیکا_مرس به طول ۳ کیلومتر»، «روکش آسفالت راه روستایی قلعه‌سر به طول ۴ کیلومتر»، «روکش آسفالت محور نکا_استخرپشت به طول ۴ کیلومتر» و «لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور نکا‌_دریا به طول ۳ کیلومتر» کلنگ‌زنی خواهند شد.

مقام عالی دولت در شهرستان نکا عنوان کرد: کلنگ‌زنی ۲۰۰ واحد از نهضت ملی مسکن در عرصه حدود ۴ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی را خواهیم داشت.

رمضانی بیان کرد: در بخش توسعه و افزایش ظرفیت برق و اصلاح و بهینه‌سازی برق روستایی نیز ۳ پروژه‌‌ی؛ «افزایش ظرفیت پست ۲۰/۶۳ کیلوولت نکا ۱» و «خرید خازن در پست ۲۰/۶۳ کیلوولت نکا ۲ به میزان ۱۲ مگاوات» و «اصلاح و بهینه‌سازی از محل عوارض برق روستایی» با اعتبار ۱۰۰میلیون و ۸۵۰ هزار تومان را داریم.

 

تشریح ۵۲ پروژه‌ی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر از سوی فرماندار نکا  

وی افزود: در طرح‌های بهزیستی نیز ۱۳ پروژه قابل افتتاح می‌باشد که «۱۲ مورد ساخت و خرید مسکن تحت پوشش» و «۱ مورد در بخش معلولین و اشتغالزایی محرومین» جمعا با اعتبار ۹میلیون و ۴۷۸ هزار تومان است.

این مقام مسئول گفت: در بخش طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز ۳ پروژه داریم که «افتتاح و ساخت مسکن روستایی تحت پوشش ۲مورد در روستاهای کُلِت و شیت» و « ۱ پروژه‌ی ساخت گاوداری برای اشتغالزایی محرومین در روستای میانکاله جمعا با مبلغ ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌باشد.

رمضانی بیان کرد: در بخش کشاورزی ۲ پروژه‌ی؛ «افتتاح مرمت و لایروبی آببندان روستای شهاب‌الدین نکا» و «کلنگ‌زنی توسعه مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای در روستای کوهسارکنده» جمعا با مبلغ ۱۳ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان داریم.

وی عنوان کرد: در بخش پایش محیط زیست و آلایندگی، ۱ پروژه‌ی «ایستگاه سنجش گرد و غبار شهرستان نکا واقع در جنب پل چمازی نکارود، با مبلغ ۶ هزار و ۵۰۰ تومان افتتاح خواهد شد.

فرماندار نکا گفت: ۱ پروژه‌ی؛ «کتابخانه عمومی روستای دنگسرک» به مبلغ ۱ میلیون و ۶۵۰ میلیون تومان و ۳ پروژه جهت «اجرای طرح‌های هادی روستاهای؛ چاله‌پل، چناربن و کچپ‌محله» با اعتبار ۵میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افتتاح خواهند شد.

رمضانی تشریح کرد: در بخش آبرسانی نیز ۴ پروژه‌‌ی «افتتاح تامین آب شرب نکا و تجهیز ایستگاه پمپاژ سردار سلیمانی نکا واقع در خیابان علمیه کشتارگاه» ، «آبرسانی به روستاهای فریمک برما واقع در مجتمع آبرسانی روستایی ولامده نکا» ، «کلنگ‌زنی آبرسانی به روستاهای نوده و زنگت» ، «افتتاح ارتقای کمی و کیفی آب شرب مجتمع شهید اسفندیاری و آبرسانی به روستای ولاشد» مجموعا با اعتبار ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از سوی آب و فاضلاب را خواهیم داشت.

وی خبر داد: پروژه‌ی «ساماندهی ورودی جنوبی شهر نکا در روستای گلبستان، افتتاح خواهد شد و در شهرک صنعتی نیز ۲ پروژه‌‌ی؛ «افتتاح و تکمیل شبکه هدایت آب‌های سطحی فاز ۲ شهرک به طول ۵/۱ کیلومتر» و «خرید و اجرای شبکه فیبر نوری به طول ۵/۵ کیلومتر فاز ۱ شهرک صنعتی» را داریم.

 

تشریح ۵۲ پروژه‌ی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر از سوی فرماندار نکا  

نماینده‌ی عالی دولت در شهرستان نکا تشریح کرد: ۸ پروژه‌ی مخابراتی و فناوری داریم که شامل؛ «افتتاح طرح‌های اجرای فیبر نوری به طول ۸۶/۹ کیلومتر؛ اجرای فیبر خاکی، اجرای فیبر دسترسی، اجرای فیبر FTTH و فیبر نوری درب منازل و کسب و کارها» ، «تأسیس و تجهیز مهمانسرای مخابرات مرکز استخرپشت» ، «نصب تجهیزات اینترنت G4 سایت تلفن همراه اول، ایرانسل و دکل تلفن همراه رایتل روستایی» و «کلنگ‌زنی احداث سایت جدید همراه اول روستای زرندین علیا» ، «افتتاح سایت جدید تلفن همراه ایرانسل خورشید و ولیج‌محله» و «افتتاح سایت جدید تلفن همراه رایتل روستایی کارکم و گلورد بزرگ» و «اجرای فیبر نوری درب منازل و کسب و کارها fttx در سطح شهر نکا به طول ۴۰ کیلومتر شرکت آسیاتک» مجموعا با مبلغ ۹۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌باشند.

رمضانی گفت: در طرح‌های روستایی دهیاری‌ها، ۲ پروژه‌ی؛ «افتتاح ایجاد سیستم پایش تصویری» و «ساختمان دهیاری روستایی نوذرآباد» با مبلغ ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داریم.

وی در پایان بیان کرد: ۲ پروژه‌ی آموزشی ورزشی؛ «کلنگ‌زنی هنرستان ۹ کلاسه مرحومه سیده رقیه بیگم همسر شادروان عبدالهادی قائمیان نکا مجتمع مسکونی شهید سلیمانی» و «کلنگ‌زنی متوسطه اول ۹ کلاسه شادروان حاج موسی اصغری آلوکنده» با اعتبار ۲۸ هزار تومان از سوی آموزش و پرورش را خواهیم داشت.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار