قطعی اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران که از صبح روز گذشته در برخی شهرهای استان آغاز و تاکنون ادامه دارد ، با اعتراض جمعی از کاربران همراه بوده است .
کد خبر: ۱۱۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 20 October 2015
در حالی مشتریان اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات مازندران از صبح روز گذشته با قطعی و یا اختلال شدید روبرو هستند که پاسخگویی درستی درباره دلایل این قطعی صورت نمی پذیرد .

به گزارش تابناک مازندران ، مشتریان اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات مازندران که در پی تبلیغات گسترده این شرکت موسوم به 2020 راغب به استفاده از این خدمات شده اند اما در کمال تعجب شاهد قطع و یا اختلال در مقاطع زمانی مختلف هستند .

قطعی اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران که از صبح روز گذشته در برخی شهرهای استان  آغاز و تاکنون ادامه دارد ، با اعتراض جمعی از کاربران همراه بوده است .

یکی از مشتریان اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران به شمال نیوز گفت : دلیل استفاده من از اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران ، حساسیت و اهمیت کارم بوده و بدلیل اینکه گمان می کردم این شرکت با توجه به حجم تبلیغات و گستردگی فعالیتش می تواند خدمات مطلوبتری به نسبت دیگر ارائه دهندگان اینترنت پر سرعت ارئاه کند مشتری آن شدم .
وی قطع بدون اعلام قبلی خدمات از سوی شرکت مخابرات را غیر قابل توجیه دانست و اظهار داشت : حساسیت کار من به نحوی است که قطع و یا اختلال دو روزه اینترنت پر سرعت آسیب های جدی به فعالیتم وارد می کند .

این شهروند مازندران افزود : در تماس با شرکت مخابرات مازندران اعلام نمودند که در حال تغییر سایت هستیم و ساعتی دیگر دوباره تماس بگیرید تا نشانی جدید سایت را به شما اعلام کنیم . در حالی که برای احترام به مشتریان می بایست از قبل به آنان اعلام شده تا نسبت به جایگزینی اقدام کنند .

به هر ترتیب انتظار می رود شرکت مخابرات مازندران نسبت به ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان همت گمارده و اصل مشتری مداری را سرلوحه کار قرار دهد .



منبع:شمال نیوز

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بنیامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
حق خوری نیروهای شرکتی مخابرات این عواقب را هم دارد،سالهاست به مانند بردگان با نیروهای بخش خصوصی رفتار می شود و با وجود سالها کار بایستی حداقل حقوق کارگری و بدون مزایا و طرح طبقه بندی مشاغل و همسان سازی حقوق سر کنیم، دیگر هیج نیروی شرکتی برای این مخابرات دل نخواهد سوزاند، بیچاره مشترکین و نیروهای شرکتی مخابرات.آقایان پول حسابی و پاداشهای چند ده میلیونی دریافت کنند و کارکنان شرکتی و مشترکین در عذاب باشند.
خراسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
وقتی حق پرسنل شرکتی بخورن و درست و حسابی بهشون پول ندن همین میشه دیگه وقتی یک رسمی که کار نمیکنه چندین میلیون حقوق بگیره بعد یک نیروی شرکتی کل حقوقش 800 هزار تومان باشه مشخص که همه چیز میخوابه یک عده رسمی که تن به کار نمیده اون شرکتی هم که یکسره تهدید به تعدیل و اخراج میشه با 800 تومان حقوق با چه دل خوشی بیاد خودش واسه اینا هلاک کنه ، حالا ببینم آقایون رسمی با چندین میلیون حقوق به دردشون میخورن یا بچه های شرکتی خدا جای حق نشسته بالاخره حق مارو از این بی وجدانا میگیره
شرکتی مخابرات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
وقتی در مخابرات همه نیروهای جوان شرکتی هستند و زیر یک میلیون حقوق میگیرند وضعیت سرویس دهی از این بهتر نمیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار