پس از برگزاری رقابت های گروه EوF در جام ملت های آسیا، تیم های مختلف حریفان خود را در مرحله یک هشتم نهایی، شناختند.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 28 January 2024

در گروه E این رقابت ها، کره جنوبی که با کلینزمن و سونگ هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام پای به این مسابقات گذاشته است، برای اجتناب از برخورد با ژاپن در دور یک هشتم نهایی، با تیم مالزی به تساوی 3 بر 3 دست یافت. به این ترتیب، کره ای ها در دور بعد باید به مصاف شاگردان مانچینی و تیم ملی عربستان بروند که آن دیدار هم دست کمی از یک فینال ندارد.

در دیگر دیدار این گروه، بحرین اردن را شکست داد تا به عنوان تیم سرگروه برابر ژاپن قراربگیرد.برنده این دیدار باید در دور یک چهارم نهایی با برنده مسابقه استرالیا با اندونزی رقابت کند.

به این ترتیب، می‌توان گفت کره جنوبی برای اجتناب از برخورد با ژاپن، مسیر عربستان و سپس استرالیا را انتخاب کرده است که باید دید، آیا این ریسک بزرگ نتیجه خواهد داد یا خیر.

در سمت بالای جدول، علاوه بر کره، عربستان و استرالیا، تیم عراق نیز حضور دارد که در این دوره تیم بسیار آماده ای نشان داده است و در دور حذفی باید به مصاف اردن برود.

در گروه F نیز، عربستان از پس تایلند بر نیامد و با نتیجه تساوی و با هفت امتیاز، در صدر جدول قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه، شاگردان برانکو ایونکوویچ با قرقیزستان به تساوی یک بر یک دست یافتند و به این ترتیب، در میان تعجب همگان، عمان به عنوان تیم سوم نیز صعود نکرد و این تساوی حکم به صعود اندونزی، به عنوان آخرین تیم چهارم داد. به این ترتیب، پایان کار برانکو و عمان نیز رقم خورد. در این گروه تایلند هم به عنوان تیم دوم صعود کرد و در سمت پایین جدول قرار گرفت و تا به دیدار ازبکستان برود.

در این سمت از جدول، ژاپن و ایران نیز حضور دارند که به ترتیب باید به مصاف بحرین و سوریه بروند و در صورت پیروزی، در دور یک چهارم نهایی، یک فینال زودرس را در مقابل هم برگزار خواهند کرد. همچنین در این سمت جدول قطر میزبان هم حضور دارد که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در دور حذفی باید با فلسطین به رقابت بپردازد.

مسابقات دور حذفی از روز 8 بهمن ماه آغاز خواهد شد و در این روز، به جز دیدار استرالیا و اندونزی، تاجیکستان نیز، که در اولین حضور خود موفق به صعود از گروه خود شده است، به مصاف امارات می رود.

حالا، بازی ها به اوج هیجان، در حال نزدیک شدن است و شما می توانید تمام مسابقات دور حذفی را از تلویزیون اینترنتی آرپا- با پوشش ویژه در برنامه جذاب"فوتبال بی تهایت"- مستقیم و زن ه ببینید. با مشاهده این رقابت ها از تلویزیون اینترنتی آرپا و پیش بینی این رقابت ها یکی از برندگان جوایز میلیونی آن باشید؛ جوایزی که در مرحله حذفی تا فینال افزایش یافته است؛ هر شب جوایز ۴میلیونی و ۲ میلیونی، به ترتیب به ۳ و ۴ برنده تعلق خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار