مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی با محوریت دانش آموزان در دهه مبارک فجر را از رویکرد‌های مهم آموزش وپرورش عوان کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 28 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حسنعلی عزت خواه در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین خدمات نظام به صورت هنرمندانه و ظریف درقالب برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و پرورشی در مدارس با اتکا بر ظرفیت دانش آموزان و معلمان است.
وی، با بیان اینکه راهبرد اصلی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین خدمات نظام و امید آفرینی در جامعه است.
عزت خواه، همچنین بر دانش آموز محور بودن تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه فجر در مدارس، آذین بندی وزیباسازی سر درب، محوطه بیرون مدارس و فضای داخلی کلاس‌های درس با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی، پوستر، عکس و پلاکارد با موضوعات دهه فجر و معرفی آثار و برکات نظام تاکید کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش گفت: همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در ۱۳ شهرستان و منطقه استان کهگیلویه وبویراحمد در همه مدارس نواخته خواهد شد.
عزت خواه بر برنامه ریزی جهت برگزاری پرشور برنامه‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن با مشارکت مدیران، معلمان و کارکنان مدارس و حضور پرشور دانش آموزان تاکید کرد.
وی به خدمات دولت مردمی ایران قوی در آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: سرعت گرفتن قطار تحول در آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین آغاز شده که جهت تنویر افکار عمومی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در دهه فجر ارائه خواهد شد.
عزت خواه در پایان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، بر ضرورت مشارکت حداکثری در این عرصه مهم و سرنوشت ساز سیاسی تاکید کرد و گفت:مشارکت بالا در انتخابات ضمن اعتبار و مشروعیت بخشیدن دوباره به نظام و انقلاب موجب بیمه شدن کشور و نظام در مقابل تمامی خطرات داخلی و خارجی و نیز بالابردن ضریب امنیت، اقتدارو قدرت چانه زنی مسئولان ارشد نظام در معادلات بین المللی و منطقه‌ای می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار