امام جمعه کرمان گفت: امام با هنرمندی غیرت دینی را در کنار غرور ملی قرار داد و هر دو را زنده کرد، حضور مردم پشت ولایت فقیه نیز بزرگترین دستاوردها را رقم زد و باعث پیروزی‌ها و پیشرفت‌ها شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 26 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر کرمان که در محل مصلای بزرگ امام علی (ع) برگزار شد اظهار داشت: نشستن سر میز مذاکره با صهیونیست‌ها چیزی جزء ضرر و خسارت نیست، یکی از مثال‌های بازر آن، قرارداد ننگین کمپ دیوید است، سال‌ها از این قرارداد گذشته، اما مصر از آن چه سودی برده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان به دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و با تاکید بر اینکه امام کانون رهبری را در کشوری بنا نهاد که دارای ریشه و پیشه بسیار بزرگی بود، عنوان کرد: اولین این ریشه‌ها غرور ملی بود.

وی اضافه کرد: ایران همواره کشوری بزرگ، قدرتمند و مستقل بوده و استقلال خود را از هیچ کشوری نگرفته است، هر چه تاریخ را ورق می‌زنیم صحنه‌های پرشکوهی از ایستادگی ایرانیان در مقابل اجانب را می‌بینیم.

امام جمعه کرمان ادامه داد: یادآوری این غرور ملی به ایرانیان توسط امام خمینی و تقویت هنرمندانه آن باعث شد تا همگان بیدار شوند.

وی غیرت دینی را دیگر ریشه و پیشه ایرانیان خواند و با تاکید بر اینکه این کشور، کشور قرآن و قبله است، به جایگاه دین نزد ایرانیان پرداخت و ابراز داشت: مردم ما قرن‌هاست رو به کعبه نماز می‌خوانند، قرآن را مقدس می‌دانند و پرچمدار زنده نگه داشتن محرم و صفر و تاریخ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی عنوان کرد: امام با هنرمندی غیرت دینی را در کنار غرور ملی قرار داد و هر دو را زنده کرد.

امام جمعه کرمان حضور مردم پشت ولایت فقیه را از بزرگترین دستاورد‌های آن‌ها در دوران انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: غیرت دینی، غرور ملی و پشت سر امام معصوم قرار گرفتن، باعث پیروزی‌ها و پیشرفت‌ها شد.

وی اضافه کرد: تا زمانی که این ۳ ویژگی در وجود ایران و ایرانی هست، هیچ قدرتی در دنیای مادی حریف کشور ما نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مشارکت جدی در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: ما مردمی تکلیف محور هستیم و به تکلیف الهی خود عمل می‌کنیم، ایران را دوست داریم و به علاقه‌مندیم، لذا استقلال کشور برای ما اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: ما در مقابل خون شهداء مسؤول و برای شأن کشور و جایگاه آن ارزش قائل هستیم؛ لذا برای رسیدن به این مهم باید به صورت پرشور در انتخابات شرکت کنیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار