امام جمعه شبانکاره گفت: افتتاح فروشگاه مشروبات الکلی در مکه مکرمه قبله‌گاه مسلمین جهان نشان از غرب زدگی و انحطاط حکام سعودی است.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 26 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: ایام ماه رجب بسیار نورانی و با ارزشی است مخصوصاً این چند روز اعتکاف
که عاشقان حضرت باری تعالی با خدای خود نجوا و راز و نیاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف، تعیین‌کننده امنیت ملی است، گفت: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت باقی خواهد ماند. اینکه شما می‌بینید دشمن‌های پُررو و وقیح و گردن کلفت در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند، به‌خاطر حضور مردم است؛ به همین خاطر می‌ترسند.

امام جمعه شبانکاره افزود: مشارکت مردم در صحنه و در عرصه‌های مختلف به ویژه لیلة‌القدر انتخابات و تعیین سرنوشت کشور، مجرای اعمال حاکمیت حق و یک وظیفه شرعی و الهی و ملی است. مشارکت مردم در انتخابات، فقط یک پدیده سیاسی نیست، مظهر احقاق حق، اقتدار ملی، نماد حرکت اسلامی، آزادی، امتحان الهی، نقطه اتکاء حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان و در یک جمله، مهم‌ترین ارکان حفظ و بقای نظام انقلابی است.

وی بیان کرد: افتتاح فروشگاه مشروبات الکلی در مکه مکرمه قبله‌گاه مسلمین جهان نشان از غرب زدگی و انحطاط حکام سعودی است؛ پیاده‌سازی فرهنگ غرب در کشوری که سجده‌گاه، زیارتگاه و قبله‌گاه مسلمین جهان است، اوج بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی حکام سعودی نسبت به کعبه معظمه است؛ این اقدام مخالفت با حکم خداوند متعال و مخالف نص صریح قرآن است.

خطیب جمعه شبانکاره راه‌اندازی کاروان خدمت در استان را ارزشمند برشمرد و عنوان کرد: انتظاری که مردم شهرستان‌ها و مناطق از مدیران دولتی دارند همین است که مدیران از نزدیک مشکلات، نیاز‌ها و کمبود‌ها را ببینند و پیگیری و حل نمایند. این کاروان خدمت کار بسیار خوب و تحولی نو جهت خدمت به مناطق محروم و کم برخوردار استان است به شرطی که ادامه دار و حلال مشکلات مردم باشد.

امام جمعه شبانکاره ضمن تشکر از نماینده دشتستان در زمینه مطالبه چندین ساله مردم و جوانان روستای سمیعا، گفت: تأمین اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان جهت ساخت و راه‌اندازی چمن مصنوعی، کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است که توسط نماینده مردم شریف شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی رخ داده است. ایشان حقیقتا نه فقط نسبت به شهرستان بلکه دلسوزانه و جهادی پیگیر حل مشکلات و نیاز‌های استان هستند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم در بحث درمان هم بیمارستان و هم درمانگاه تأمین اجتماعی که مردم بی‌صبرانه منتظر تعیین تکلیف آن‌ها هستند، اقدامات صورت گرفته هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد که البته جهت تحقق این مهم نیاز به پیگیری نماینده و فرماندار است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار