مدیرکل و جمعی از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان سالروز ولادت حضرت امیر مومنان علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 25 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک خجسته میلاد مولود کعبه، امیر مؤمنان، حضرت امام علی (ع) و روز پدر به نماینده، ولی فقیه در استان گفت: حضرت علی (ع)، بزرگ‌مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت، و اسوه تقوی است و چه زیباست سالروز میلاد پر نورش مصادف با تجلیل از مقام شامخ پدر، این اسطوره متین و عماد خانواده گشته و مایه مباهات و فخر مردان است.
عزت خواه افزود: سالروز ولادت مولود کعبه فرصتی است تا به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگی ودانش آموزی از پدر معنوی استان حضرت آیت الله حسینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه مرکز کهگیلویه وبویراحمد تجلیل و از رهنمود‌های ایشان به عنوان چراغ راه تعلیم وتربیت بهره گیریم.
وی بیان کرد: رسالت ما در آموزش و پرورش تربیت انسان در همه ابعاد علمی، فرهنگی و اجتماعی است تا دانش آموزان علاوه بر تحصیل با آموز‌های دینی و اخلاقی به خوبی آشنا شوند.
نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور متولیان آموزش وپرورش به میمنت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز گرامیداشت مقام پدر، گفت: سیزدهم رجب ولادت مولی الموحدین حضرت امیر (ع)، زادروز تابش انوار علم، عدالت، شجاعت و سخاوت است که در این روز خجسته جهان شاهد شکفتن اسوه کمال و معرفت گردید.
آیت الله حسینی افزود: امام علی (ع) تنها نسخه حقانیت، عدالت، منطق، تفکر، تدبیر و سیاست علوی بالاترین نسخه قرآنی نجات و رستگاری بشریت است.
وی به نقش و رسالت خطیر آموزش وپرورش در تربیت انسان‌هایی در تراز مکتب مولا علی (ع) اشاره کرد وگفت: فرهنگیان در ترویج شعائر دینی و اخلاقی و آموزش فضیلت‌های انسانی در جامعه نقش برجسته‌ای دارند که باید به این مهم اهتمام ورزند.
در پایان این دیدار به مناسبت خجسته میلاد مولی الموحدین، امیر مؤمنان، حضرت امام علی (ع) و روز پدر با اهداء لوح سپاس از پدر معنوی استان حضرت آیت الله حسینی نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار