جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع):
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع)، با بیان اینکه امروز با مشارکت بالا در انتخابات مجاهدت خودمان را به اثبات خواهیم رساند، یادآور شد: نه فقط انتخابات، بلکه باید در همه عرصه های انقلاب حضور همه جانبه داشته باشیم؛ از مسئولان نیز انتظار داریم که از مشکلات مردم به ویژه جوانان گره گشایی داشته باشند، زیرا از مصادیق مجاهدت است
کد خبر: ۱۱۴۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ 20 January 2024

مشارکت بالا در انتخابات مجاهدت در راه خداستمشارکت بالا در انتخابات مجاهدت در راه خداستمشارکت بالا در انتخابات مجاهدت در راه خداستمشارکت بالا در انتخابات مجاهدت در راه خداستمشارکت بالا در انتخابات مجاهدت در راه خداستمشارکت بالا در انتخابات مجاهدت در راه خداست

به گزارش خبرنگا تابناک گیلان سردار غلامحسین غیب پرور در یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و ۶۴۰ شهید والامقام شهرستان لنگرود که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه موفقیت اسلام بدون مجاهدت در راه خدا میسر نیست، اظهار کرد: هم کلام نورانی وحی و هم گفتار و سیره و سنت پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به جایگاه والای مجاهدت در راه خدا گواهی می دهند.

وی با اشاره به مجاهدت ۲۳ ساله پیامبر اسلام(ص) و حضور در بیش از ۸۰ جنگ و غزوه علیه کفار و مشرکین، افزود: وجود نازنین امیرالمومنین علی(ع) نیز نه تنها در ۲۵ سال خانه نشینی تماما و عرصه به عرصه و لحظه به لحظه به مجاهدت پرداخت، بلکه در چهار سال و ۹ ماه خلافت هم، لحظه ای مجاهدت در راه خدا را کنار نگذاشت و شاهد حضور حضرت در سه جنگ مهم جمل و صفین و نهروان هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) با بیان اینکه آوازه مجاهدت ائمه معصومین(ع) یکی پس از دیگری در طول تاریخ تا امروز به گوش می رسد، خاطرنشان کرد: شهادت، هدفی است که در انتهای مسیر مجاهدت به دست می آید.

غیب پرور، مجاهدت در راه خدا را مقدمه شهادت دانست و اضافه کرد: از حاج قاسم گرفته تا ۶۴۰ شهید والامقام این شهرستان، هیچ شهیدی را سراغ نداریم که مقدمه شهادتش، مجاهدت در راه خدا نباشد.

وی با اشاره به گذشت بیش از ۱۰۰۰ سال از غیبت امام زمان(عج)، ادامه داد: یک مرجع تقلید که همه عمرش را برای مجاهدت در راه خدا گذاشته بود، قیام کرد و انقلاب اسلامی را تشکیل داد؛ ملت ایران فوج فوج این رهبر الهی را نصرت دادند و خداوند نیز عنایت فرمود و پیروزی محقق شد؛ در واقع امام و امت، هر دو لایق همدیگر بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با بیان اینکه امام خمینی(ره) ملت ایران را بهتر از مردمان زمان رسول الله(ص) دانسته اند، گفت: مردم پای امام ماندند و در همه عرصه های انقلاب ایستادند و با دست خالی نظام اسلامی را به ثمر رساندند و لذا نباید امام را در سقوط پهلوی تفسیر کنیم، زیرا بیرون کردن شاه و ساقط کردن حکومت ۲۵۰۰ ساله تنها یکی از کارهای امام است و حرکت امام به قدری بزرگ و با عظمت است که توانست بشریت را متوجه حق کند.

وی هنر امام را در آشتی دادن بشر امروز با توحید دانست و تاکید کرد: شهدا بهترین شاگران مکتب امام حسین(ع) هستند و امروز همه ما وامدار شهداییم و تا قیام قیامت نمی توانیم حق شهدا را ادا کنیم.

غیب پرور با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس همه عالم در مقابل ایران اسلامی ایستاد، افزود: تجلی ایستادگی ملت ایران آینه تمام نمای اسلام و مجاهدت شهدا ترجمان حرکت مسلمین صدر اسلام بود؛ شهدا دنبال زمین و میز و مقام و درجه نبودند و پیام و راه و رسالت و سلوک و شیوه و گفتمان شهدا دفاع از اسلام و انقلاب بود.

وی رهبر انقلاب را یکی از نعمت های الهی در حق ملت ایران دانست و بیان کرد: رهبر و ملت مکمل هم هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع)، انقلاب اسلامی را زمینه ساز تولد دوباره اسلام دانست و تصریح کرد: این انقلاب و این سرزمین و این جغرافیا و این ملت مقدمه طلوع خورشید عدالت گستر(عج) هستند و نباید خدای ناکرده از همراهی با این حرکت باز بمانیم.

غیب پرور، حضور در عرصه های انقلاب را مصداق مجاهدت در راه خدا دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته با توطئه ها و فتنه هایی مواجه شده که در هیچ نقطه از عالم رخ نداده است و لذا باید دائما در صحنه دفاع از انقلاب باشیم.

وی با بیان اینکه در فتنه ۱۴۰۱ همه دشمنان حاضر بودند، اما انقلاب باقی ماند، اضافه کرد: هر عرصه دفاع از انقلاب لاجرم صحنه مجاهدت در راه خداست؛ دشمنان نمی خواهند انقلاب اسلامی بماند و لذا این تقابل حق و باطل تا زمان ظهور، تمام شدنی نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) خون شهدا را حق الناس دانست و تاکید کرد: دفاع از انقلاب اسلامی پاسخ منطقی به پاسداشت خون شهداست.

وی با اشاره به اهمیت میزان مشارکت در انتخابات، گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم هر انتخابات یک رفراندوم است و دشمن میزان مشارکت مردم در انتخابات را رصد می کند؛ البته از همه عملکردها دفاع نمی کنیم، اما انقلاب اصل است و باید با حضور در انتخابات از اصل انقلاب دفاع کنیم.

غیب پرور با بیان اینکه امروز با مشارکت بالا در انتخابات مجاهدت خودمان را به اثبات خواهیم رساند، یادآور شد: نه فقط انتخابات، بلکه باید در همه عرصه های انقلاب حضور همه جانبه داشته باشیم؛ از مسئولان نیز انتظار داریم که از مشکلات مردم به ویژه جوانان گره گشایی داشته باشند، زیرا از مصادیق مجاهدت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار