نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت معاون توسعه وزارت بهداشت حداقل ماهی ۵۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت خواهد شد تا حقوق نیروهای خدماتی بدون تعویق پرداخت شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 10 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعلل در پرداخت حقوق کارکنان شرکتی خدماتی بیمارستانی، اظهار داشت: بیمارستان‌های استان بوشهر درآمد پایینی دارند و معمولا حقوق نیرو‌هایی که از محل درآمدی بیمارستان تامین می‌شود، ۳ تا ۴ ماه به عقب می‌افتد.

وی افزود: در نشست با معاون توسعه وزارت بهداشت رایزنی شد تا وزارت بهداشت در جهت جبران و کمک به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رقمی ماهانه پرداخت کند تا حقوق کارکنان نیرو‌های خدماتی به تعویق نیفتد.

جمیری بیان داشت: با موافقت معاون توسعه وزارت بهداشت حداقل ماهی ۵۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت خواهد شد تا حقوق نیرو‌های خدماتی بدون تعویق پرداخت شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشستی در مورد تعیین تکلیف بخش درمانی بیمارستان عالیشهر با حضور معاونت‌های وزارت بهداشت، گفت: بخش مرکز جامع سلامت در بیمارستان عالیشهر فعال است، اما بخش درمان تعیین تکلیف نشده و خدمات آن متوقف است.

وی افزود: در این جلسه که با حضور معاونت درمان، بهداشت، پارلمانی و توسعه وزارت بهداشت و رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد، مقرر گردید تا هر معاونت نقش خود را در راه اندازی بخش درمان پیش ببرد.

جمیری بیان داشت: خوشبختانه بخش قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان طی ماه‌های گذشته تامین شده و طبق رایزنی‌ها صورت گرفته، ۴ پزشک متخصص در این مرکز مستقر خواهد شد و یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان تعلق خواهد گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: پرستار و کادر درمانی به تناسب نیاز بیمارستان پیش‌بینی شده و بنا به پیگیری‌های گذشته براساس مجوز‌ها در حال گذراندن مراحل پذیرش هستند.

جمیری ادامه داد: برای مطالعه نیازمندی‌های جزیی‌تر و بهره‌برداری از ظرفیت کامل بیمارستان هفته آتی مسوولین دانشگاه علوم پزشکی با کارشناسان وزارت‌خانه نشستی خواهند داشت و نیاز‌ها توسط معاونت توسعه وزارت بهداشت تامین می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیرو بازدید هفته گذشته از بیمارستان عالیشهر مقرر شد تا مسائل باقیمانده در مسیر راه‌اندازی بخش درمان از طریق نشستی با معاونت‌های وزارت بهداشت پیگیری شود و امیداوریم به‌زودی مردم عالیشهر بتوانند از بخش درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار