معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: افزایش صادرات خرما با ایجاد بازارهای جدید در دستور کار معاونت دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 09 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه ظهر امروز در بازدید از طرح‌های صنعتی و تولیدی دشتستان، اظهار داشت: در این سفر به استان بوشهر مشکلات صادرکنندگان و تولیدکنندگان بررسی می‌شود.

وی افزود: توسعه صادرات و واردات و حل مشکلات فعالان اقتصادی در این عرصه مورد توجه ویژه قرار دارد.

صفری، توسعه سرمایه‌گذاری و حل مشکلات این حوزه در تأمین تجهیزات و تکنولوژی‌های لازم را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: وزارت امور خارجه در حل مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان تلاش ویژه‌ای دارد و بازار‌های جدید در این عرصه روز به‌روز اضافه می‌شود.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه ادامه داد: در حل مشکلات فعالان اقتصادی ضمن دعوت آنان به مرکز کشور و نشست با دستگاه‌های مرتبط، برطرف شدن مشکلات آنان در دستور کار قرار می‌گیرد.

صفری با بیان اینکه با شناسایی بازار‌های جدید در جهان، مشکلات صادرکنندگان برطرف می‌شود، تصریح کرد: افزایش صادرات خرما با ایجاد بازار‌های جدید در دستور کار معاونت دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه قرار دارد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ابعاد گوناگون تولید محصولات مختلف کشاورزی، صنعتی، شیلات و دیگر عرصه‌ها از ظرفیت بالایی برخوردار است و از آن طرف قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس زمینه توسعه فعالیت‌های اقتصادی بیش از پیش افزایش داده است که در این راستا به صادرات محصولات استان بوشهر کمک می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار