با حضور محمد محمدی معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی
عملیات ساخت پلی کلینیک تخصصی و شعبه تامین اجتماعی لاهیجان با حضور معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 08 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان؛ کلنگ پلی کلینیک تخصصی و شعبه تامین اجتماعی لاهیجان امروز با حضور محمد محمدی معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی ، مسئولان استانی و شهرستانی در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع در این شهرستان به زمین زده شد.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در این آیین با بیان اینکه ۵۲ درصد جمعیت کشور تحت پوشش این سازمان هستند گفت: ۴ میلیون نفر از این تعداد مستمری بگیر هستند و ماهانه از این سازمان مستمری دریافت می‌کنند.

محمد محمدی افزود: از ۲۴ میلیون نفر افراد شاغل کشور، ۱۶ میلیون نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و حدود ۳ میلیون نفر هم در پوشش دیگر صندوق‌ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه حدود ۶ میلیون نفر از افراد شاغل هنوز تحت پوشش تامین اجتماعی و دیگر نهاد‌های بیمه‌ای نیستند، اضافه کرد: برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی بر این است این افراد هم در ۲ سال آینده در پوشش بیمه‌ای این سازمان قرار گیرند.

موسی فکور ، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان هم در این نشست با اشاره به نگاه توسعه محور دولت در حوزه سلامت مردم، گفت: دولت برای پوشش حداکثری بیمه‌ای مردم تلاش می‌کند.

فرهاد براتی ، فرماندار لاهیجان هم در این نشست بر تسریع در ساخت پلی کلینیک تخصصی و شعبه تامین اجتماعی این شهرستان برای گسترش خدمات رسانی به مردم تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار